Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Uitstel van executie

Gestart door Jowelle, 27 september 2010, 12:44:19

Vorige topic - Volgende topic

Jowelle

Mijn vader komt morgenavond en volgende week om 20:30 op RTL4 bij Uitstel van Executie als woordvoerder voor zijn bedrijf. Leuk om te kijken misschien?

Erwipro

Mus

Mensen met geldschulden geloof ik, worden geholpen.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Meister

Ja bedrijven die eigenlijk op het randje staan van faillissement maar die nog wel potentie hebben worden geholpen om weer "gezond" te worden.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

zilver

het is een mooi programma.(en ook wel sneu sooms)
meestal lukt het toch ook of is er al eens een geweest waar het niet lukte?

Jowelle

Nou dat is Een dubbeltje op zijn kant (in bedrijf). Uitstel van executie zijn mensen die hun hypotheek niet meer kunnen betalen en daardoor dreigen eruit gezet te worden. Het programma gaat dan hun huis opknappen en heel snel proberen te verkopen, wat eigenlijk altijd wel lukt. Mijn vader regelt de klusjesmannen via zijn bedrijf die het komen opknappen :)

Mus

Ik ken nog wel een klusjesvrouw voor hem.. omgeving Rotterdam/Breda/Den Haag. Is ook wel handig toch? ^^
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Arende

Haha k heb het met het hele huis gekeken, bij elke vent die voorbij kwam: "is dat je vader?" maar was wel leuk!

Maedhros

Citaat van: Jowelle op 28 september 2010, 14:22:16
Nou dat is Een dubbeltje op zijn kant (in bedrijf). Uitstel van executie zijn mensen die hun hypotheek niet meer kunnen betalen en daardoor dreigen eruit gezet te worden. Het programma gaat dan hun huis opknappen en heel snel proberen te verkopen, wat eigenlijk altijd wel lukt. Mijn vader regelt de klusjesmannen via zijn bedrijf die het komen opknappen :)

Je huis wordt dan volledig opgeknapt en dan moet je er uit, dat lijkt mij eerder op zout in de wonde strooien (je mag niet in je huis blijven, maar kijk eens hoe prachtig je huis nu is)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Jowelle

Nou het reduceert hun schuld gemiddeld met ongeveer 50.000 euro, dus dat lijkt me echt geen zout in de wonde strooien.

Jowelle

Morgenavond weer! Wel kijken he ;)

tijgerke87

Er was ook 2 of 3 week geleden een vrouw die jaar of wat weduwe was in het programma .. zwaarrr opgelicht waardoor ze huis uit moest waar ze letterlijk in opgegroeid was.

-betalen voor hypotheken die niet eens bestaan, dader berecht maar daarmee de schulden niet weg natuurlijk
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato