Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

WvW oudejaarsranglijst 2010 :!!!!!!

Gestart door GBMN, 4 september 2010, 12:27:28

Vorige topic - Volgende topic

GBMN

@jesse :P aangepast

btw... omdat veranderingen nogal veel werk zijn, zullen we afspreken dat iedereen zijn/haar lijst maar 1x mag veranderen (vanaf nu ingaande) kheb nu al 4 stemmen veranderd ;)
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

GBMN

1) Pink Floyd - High Hopes
2) Guns n' Roses - November Rain
3) Guns n' Roses - Don't Cry
4) Queen - Bohemian Rhapsody
5) Led Zeppelin - Stairway to Heaven
6) Pearl Jam - Black
7) Deep Purple - Child in Time
8 ) Rolling Stones - Paint it Black
9) James Brown - I Feel Good
10) The Eagles - Hotel California

Het zit echt allemaal heel dicht bij elkaar ;) Maar dit is voorlopig de top-10 ;)

Jesse

Heb ik nu Pearl Jam en James Brown in de top10 gestemd :D

GBMN

Citaat van: Jesse op 12 november 2010, 19:48:45
Heb ik nu Pearl Jam en James Brown in de top10 gestemd :D
ze stonden al hoog ;) maar ja :P

btw, November rain heeft zelfs even eerste gestaan... maar is nu met miniem verschil 2e :P best grappig om te zien zo :P

ook raar om te zien dat viva la vida en hotel california (de twee grootsten van vorig jaar) niet echt hoog staan (hotel california staat nog net in de top-10 en viva la vida veel verder naar achter :P)

Jesse

Maar behalve dat ik blij ben eerder genoemden er in te hebben gestemd ben ik ook vooral blij dat dat ten koste gaat van Coldplay :P (6)

Bappos

12 pt) Replay - Niemand
11 pt) Gio - Je hebt me
10 pt) Alicia Keys ft. Drake - Unthinkable
9 pt) Michael Bublé - Home
8 pt) Bruno Mars - Just the way you are
7 pt) Acda en de Munnik - Vandaag ben ik gaan lopen
6 pt) Chris Brown - I'll go
5 pt) B.O.B. ft Hayley Williams ft. Eminem - Airplanes (Part 2)
4 pt) Train - Drops of Jupiter
3 pt) Justin Timberlake - Summerlove
2 pt) Drake - Find your love
1 pt) Florida - Club can't handle me right now

Speciale herrinerringen:
1- Replay - Niemand. Ik raad iedereen aan deze te luisteren. Jullie denken misschien, Replay? :S Waarom die? Nou dit lied is echt heel  mooi en voor mij persoonlijk ook zeer speciaal. Hier is de juiste versie: Klik.
2- Michael Bublé - Home. Ik was al fan van deze man. Laatst was ik naar zijn concert in Gelredome geweest en daar heeft die me weggeblazen. Prachtige performer met humor en live kan die nog zo goed zingen. Home is zijn mooiste ofcourse: Klik.
3- Acda en de Munnik - Vandaag ben ik gaan lopen. Misschien een vreemde eend in deze vooral R&B and Soul lijst. Dit is wel een heel mooi lied en moet je eigenlijk luisteren als je ergens alleen over het strand loopt. Mooie tekst, lekker gezongen: Klik.

Naam:

Uitleg: Dit is een extra stem die je kan uitbrengen. Je mag hierbij 7 extra nummers selecteren (ze mogen op dezelfde nummers zijn als je uitgebreide stem). Er is echter wel een addertje onder het gras. De nummers moeten vorig jaar in de top 100 hebben gestaan. Zie de lijst hieronder voor de alfabetische top 100 lijst. Zou je s.v.p. eerst de artiestennaam en dan de naam van het nummer willen opschrijven? Bv. 'GBMN - Voorbeeldliedje'.

6,5 pt) Norah Jones – Come Away With Me
5,5 pt) Natasha Bedingfield - Unwritten
4 pt) Krezip – Sweet Goodbyes
3,5 pt)  Linkin Park - In the End
2 pt) Milow – You Don't Know
1 pt) Jay-Z ft. Linkin Park - Numb/Encore
0,5 pt) Fort Minor - Remember The Name

Ivolod

*gaat toch poging wagen*

Waarschijnlijk wel veel S&G (A)

Naam:

Uitleg stemforumlier B: Het nummer achter '12 pt' zal 12 keer meetellen in de stemlijst, het nummer achter '5 pt' zal 5 keer meetellen etc. Zou je s.v.p. eerst de artiestennaam en dan de naam van het nummer willen opschrijven? Bv. 'GBMN - Voorbeeldliedje'. Bij 'Speciale herrinerringen kun je in het kort beschrijven wáárom je dit nummer nou zo mooi vindt. Waar hoorde je het voor het eerst, wat heb jij voor speciale band met het liedje? Ieder nummer met een speciale herrinnering krijt één pnt extra

12 pt) Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
11 pt) Simon & Garfunkel - Flowers Never Bend With The Rainfall
10 pt) Simon & Garfunkel - America
9 pt) The Eagles - Hotel California
8 pt) The Beatles - And Your Bird Can Sing
7 pt) Art Garfunkel - Bright Eyes
6 pt) Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
5 pt) Traveling Wilburys - Tweeter And The Monkey Man
4 pt) Paul Simon - Father & Daughter
3 pt) The Everly Brothers - Wake Up Little Susie
2 pt) The Everly Brothers - Bye Bye Love
1 pt) Therion - The Wand Of Abaris

Speciale herrinerringen:
1- Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence. Dit vind ik één van de beste nummers. Heb niet voor niets tien versies ervan op mijn iPod staan. (A)
2- Simon & Garfunkel - Flowers Never Bend With The Rainfall. Het nummer is zo heerlijk, als ik moe ben of verdrietig luister ik het en dan is eigenlijk alles wel weer goed.
3- Simon & Garfunkel - America. Deze voor de muzikale compositie.
4- The Eagles - Hotel California. Hoort er gewoon tussen te staan, één van de beste nummers ooit.
5- The Beatles - And Your Bird Can Sing. Weet niet, vind het gewoon iets heel oppeppends hebben :D
6- Art Garfunkel - Bright Eyes. Word ik een beetje week van (A)
7- Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water. Word ik ook een beetje week van :P
8- Traveling Wilburys - Tweeter And The Monkey Man. Omdat ie gewoon awesome is 8)
9- Paul Simon - Father & Daughter. Dit nummer heeft echt een geweldige tekst. Ook al heeft Paul Simon geen dochter. ::)
10- The Everly Brothers - Wake Up Little Susie. Aah, de nostalgie. Dit luisterde ik altijd voordat ik mijn manie voor S&G kreeg. :P
11- The Everly Brothers - Bye Bye Love. Hetzelfde als Wake Up Little Susie :D
12- Therion - The Wand Of Abaris. Opvallend, in mijn rijtje. Ben het stiekem toch wel een leuk nummer gaan vinden (A)

Ivolod

Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan trouwens (A)

Bassie_ui

Oke, omdat je 1 keer aan mag passen wil ik mijn lijst nog even helemaal omgooien :) maar dat doe ik niet nu, dat doe ik in de loop van de week

Kaasje

Awesome @ Ivors The Wand of Abaris & Tweeter And The Monkey Man :D

Ik ga hem zo ook maar eens invullen, denk ik.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Kaasje

Naam: Kaasje

Uitleg stemforumlier B: Het nummer achter '12 pt' zal 12 keer meetellen in de stemlijst, het nummer achter '5 pt' zal 5 keer meetellen etc. Zou je s.v.p. eerst de artiestennaam en dan de naam van het nummer willen opschrijven? Bv. 'GBMN - Voorbeeldliedje'. Bij 'Speciale herrinerringen kun je in het kort beschrijven wáárom je dit nummer nou zo mooi vindt. Waar hoorde je het voor het eerst, wat heb jij voor speciale band met het liedje? Ieder nummer met een speciale herrinnering krijt één pnt extra

12 pt) Epica - Consign to Oblivion
11 pt) Therion - Der Mitternachtslöwe
10 pt) Traveling Wilburys - Tweeter And The Monkey Man
9 pt) System of a Down - Toxicity
8 pt) Epica - Cry For The Moon
7 pt) Hammerfall - Glory To The Brave
6 pt) Opeth - The Baying of the Hounds
5 pt) Sonata Arctica - Fullmoon
4 pt) Iron Maiden - The Wicker Man
3 pt) Dream Theater - These Walls
2 pt) Slipknot - Wait And Bleed
1 pt) Metallica - Enter Sandman

Speciale herrinerringen:
3- Tweeter And The Monkey Man - Was het eerste nummer dat ik (destijds nog een cassettebandje) stuk gedraaid heb.
4- Toxicity - Dankzij dit nummer ben ik overgestapt op metalmuziek. Het was tevens het eerste nummer dat ik ooit met een band heb gedaan.
11- Wait And Bleed - Dit nummer heeft de overstap op metal makkelijker gemaakt :P
(verleng lijst desnoods)

Naam: Kaasje

Uitleg: Dit is een extra stem die je kan uitbrengen. Je mag hierbij 7 extra nummers selecteren (ze mogen op dezelfde nummers zijn als je uitgebreide stem). Er is echter wel een addertje onder het gras. De nummers moeten vorig jaar in de top 100 hebben gestaan. Zie de lijst hieronder voor de alfabetische top 100 lijst. Zou je s.v.p. eerst de artiestennaam en dan de naam van het nummer willen opschrijven? Bv. 'GBMN - Voorbeeldliedje'.

6,5 pt) Metallica – Enter Sandsman
5,5 pt) System Of A Down – Lost in Hollywood
4 pt) Nirvana - Smells Like Teen Spirit
3,5 pt) Deep Purple - Child In Time
2 pt) Rammstein – Du Hast
1 pt) Metallica - Nothing Else Matters
0,5 pt) Iron Maiden – Phantom of the Opera
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ralmuski

Dus ik heb High Hopes naar nr. 1 gestemd. Sweet! 8)
Pink Floyd ftw!

GBMN

Citaat van: Ralmuski op 13 november 2010, 22:29:41
Dus ik heb High Hopes naar nr. 1 gestemd. Sweet! 8)
Pink Floyd ftw!
jep ;)

Owhja, ik wil nog even 1 verzoek doen:

om te kijken of een nummer al in de lijst staat (om pt bij elkaar op te tellen ipv. hem 2x in de lijst te zetten) gebruik ik de ctrl+f functie van word. Alleen dat werkt niet als jullie 'creatief' gaan doen met de titels...

Zo kom ik Flo Rida ft. David Guetta - Club Can't Handle me en Florida - Club Can't Handle me tegen. Ook kom ik Nirvana - Heartshaped Box en Nirvana - Heart Shaped Box tegen.

Zouden jullie als je het invult graag willen letten op de officiele spelling van de titel/auteur? Anders wordt het voor mij haast onmogelijk om te voorkomen dat een nr 2x in de lijst komt te staan ipv. de stemmen bij elkaar opgeteld ;)

Bassie_ui

Maar hoe zit dat dan als ik bijvoorbeeld de evanescence versie van Heart Shaped Box leuker vind? Telt die dan wel als aparte stem?

GBMN

Citaat van: Bassie_ui op 14 november 2010, 11:47:02
Maar hoe zit dat dan als ik bijvoorbeeld de evanescence versie van Heart Shaped Box leuker vind? Telt die dan wel als aparte stem?
jep ;) dat zijn twee verschillende nummers ;) de bovengenoemde voorbeelden gingen over hetzelfde nummer