Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

WvW Oudejaarsranglijst - Voorstel

Gestart door GBMN, 8 augustus 2010, 16:57:16

Vorige topic - Volgende topic

GBMN

BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Ralmuski

Ik mocht ook maar tien nummers opgeven. xD

En ik vond het toen al een slechte lijst.  (A)  Dus ik ga me er dit jaar maar buiten houden en me lekker bezig met mijn eigen muzieksmaak. No offence, maar ik zie dit niet ineens een complete lijst worden.

GBMN

Citaat van: Ralmuski op 11 augustus 2010, 13:25:34
Ik mocht ook maar tien nummers opgeven. xD

En ik vond het toen al een slechte lijst.  (A)  Dus ik ga me er dit jaar maar buiten houden en me lekker bezig met mijn eigen muzieksmaak. No offence, maar ik zie dit niet ineens een complete lijst worden.
zo zalt natuurlijk nie een veel betere lijst (in jou ogen) worden... iedereen mag stemmen natuurlijk :P, je zult altijd hebben dat er dus liedjes in belanden die andere mensen brilliant vinden maar jij minder... als je dat niet leuk vindt, tis nou eenmaal zo ;)

Morana

Summer of 69 staat er niet eens tussen.. ::)

GBMN

kzou zeggen, doe er strax wat aan ;)
(Nee hoor, kben nie aant promoten, dat lijkt maar zo :P)

coldplay

Citaat van: Morana op 11 augustus 2010, 14:38:02
Summer of 69 staat er niet eens tussen.. ::)

Bv.!! Ik bedoel er bestaan nog een aantal liedjes die zeer goed zijn en die niet in die lijst voor komen. Maar is mijn mening. Ik weet wel dat het over de lijst van vorig jaar gaat. Maar een top 100 kan toch altijd veranderen. Mss is het een idee om te stemmen met liedjes uit de lijst en liedjes die je zelf ook nog weet en die in jouw top 10 staan bv. Zo kan het zijn dat de top 100 wat veranderd, dat er liedjes van vorig jaar er niet meer in staan en dat er nieuwe liedjes wel komen in te staan.

GBMN

zo gaatt ook :P

Bij de bovenste 2 stemformulieren ben je vrij om een liedje naar keuze te kiezen... Desnoods kies je de Kabouter Dans of zoiets :P

Alleen bij die extra 3e stemformulier moet je van de top100 van vorig jaar kiezen :P snappie?

Ivolod

Er staat niet eens iets van S&G tussen :(

GBMN

ik ga er van t weekend mee starten ;)

@ iedereen die vindt dat hun favo liedjes er niet in staan: doe er wat aan zou k zeggen ;)

Ivolod

GBMN

Ivolod

Oh ja, sorry, ben zo dom geweest de regels niet helemaal door te lezen voordat ik erop ging reageren (A)

Kid

Citaat van: Ivolod op  3 september 2010, 20:16:25
Hoe zet ik er S&G op? :D

Pfff. Ik ben sinds ik op dit forum zit echt aanzienlijk minder Simon & Garfunkel gaan luisteren. Je kan ook wel erg ver gaan met je fanatisme; ik lees de namen hier dagelijks zo vaak dat ik zoiets heb van 'die maar niet...' als ik weer eens muziek op wil zetten.

Ik bedoel het niet gemeen of zo, maar je moet niet te ver gaan met je liefhebberij. (a) Bijna al je posts gaan over Simon en Garfunkel en dan kun je toch beter heel actief worden op een S&G-forum of zo. ;)

Jnusch

Ik vind het anders niet zo'n aardige reactie :P

Volgens mij valt het ten eerste heel erg mee met hoe vaak het over hen gaat, ten tweede is dit topic toegespitst op muziek en is het dus nogal raar om dan hier zo'n opmerking te gaan maken en ten derde moet hij dat toch helemaal zelf weten, hij vindt hen toevallig geweldig, dat dat jou irriteert is toch niet zijn probleem?

GBMN

pff... voor mijn stem wordtt moeilijk :P d8 ik een beetje te weten welke nummers erin moeten komen, is het nieuwe album van Linkin Park uit vandaag :P ik ga ze eerst maar eens allemaal goed beluisteren :P