Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[FILM] Alvin and the chipmunks

Gestart door Mathidinkske, 28 december 2007, 20:36:08

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Bere coole film!

Hieronder mijn Alvin bericht op een ander forum:

Citaat van: Mathidinkske
[size=200]Check deze coole eekhoorns![/size]
[size=150]Vanaf 19 december in de bioscoop![/size]
[/color]

(Trailer: klik afbeelding)

[size=150]Deze film moet je gewoon gezien hebben![/size]
[/color]

Ravenwing

Waar gaat die over? Wanneer is ie te zien in de bios? Heb je hem zelf gezien? Want vond je ervan, anders dan bere cool? Iets meer dan alleen deze reactie zou fijn zijn.. ;)

Mathidinkske

Citaat van: Ravenwing op 31 december 2007, 11:41:29
Waar gaat die over? Wanneer is ie te zien in de bios? Heb je hem zelf gezien? Want vond je ervan, anders dan bere cool? Iets meer dan alleen deze reactie zou fijn zijn.. ;)

Wat?: 3 muziekale en pratende chipmunks worden in een denneboom meegevoerd naar de stad. Ze komen terecht bij Dave Seville, een mislukte songschrijver. The Chipmunks trekken bij hem in, op voorwaarde dat ze zijn songs zingen...

Namen van de chipmunks:
ALVIN: De coolste
SIMON: De slimste
THEODOOR: De schattigste

Wanneer?: Staat in mijn 1e message: 19 december 2007.

Gezien?: Ja ik heb hem zelf gezien.
Reacties?: Het was een heel erg leuke film, met mooie liedjes en een leuk verhaal! Veel humor is toegevoegd!

Grappige zaken:

* Dave hoort gezang in de keuken... hij gaat kijken... niets... hij doet de vaatwasser open... AAAH!!! Alvin staat daar te douchen :P
* Theodoo had een nachtmerrie... hij mag bij Dave slapen als hij langs de andere kant blijft liggen... Hij gaat direct in zijn nek liggen en slaapt... Dave laat het zo... Volgende ochtend: Theodoor ligt op zijn voorhoofd!!!
* Chipmunks ontvoerd! Dave rijdt erachter aan... hij haalt ze niet in... plots hoort hij: "Komaan Dave haal ze in!"... Dave schrikt en daar zitten de "ontvoerde chipmunks"!!! Ze konden ontsnappen

==> Bekijk zeker de trailer op youtube (zie link op afbeelding bovenaan.)