Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Film] I am Legend

Gestart door Maiken, 27 december 2007, 00:52:31

Vorige topic - Volgende topic

Maiken

Citaat van: PatheActiethriller met Will Smith als enige overlevende op aarde, na het uitbreken van een dodelijk virus.

Robert Neville (Will Smith) is een briljante wetenschapper, maar zelfs hij kon het verschrikkelijke virus niet bestrijden dat de mensheid zou uitroeien. Neville blijkt echter immuun te zijn en is nu de laatste overlevende in wat nog over is van New York City en misschien wel de hele wereld. Drie jaar lang blijft Neville dagelijks radioberichten uitzenden en koestert hij de hoop andere overlevenden te vinden. Maar toch is hij niet alleen, want gemuteerde slachtoffers van de plaag liggen op de loer in de schaduwen en wachten totdat hij een fatale fout maakt. Neville heeft nog maar één missie: een geneesmiddel voor het virus vinden door zijn eigen bloed te gebruiken. Maar hij weet dat hij niet veel tijd meer heeft.

Het is een tijdje geleden sinds ik zo'n goede film heb gezien. Om eerlijk te zijn ben ik er nog stil van. Het verhaal komt zo realistisch over, dat ik nu nauwelijks naar buiten durf te kijken uit de angst dat de gemuteerde mensen mij aan zouden vallen. Het mooie aan de film is dat hij laat zien wat er fout kan gaan als je met ziektes gaat spelen. Ook geeft het mooi weer (jungle New York) wat er zou gebeuren als de mens niet de aarde zou overheersen.

Ik raad iedereen aan, mits je goed tegen enge verhalen kan, om deze film te kijken. Helaas moet je wel goed tegen 'enge' dingen kunnen, want geheel schrikbaar vrij is de film niet. Ik ben benieuwd wat de rest van deze film vind. Misschien post ik morgen weer als ik weer kan praten en niet doelloos voor mij uit zit te staren.

Maiken

Selinde

Jaaa die wil ik zieeen!! Ben er verliefd op sinds ik de eerste reclame zag! <3
Wilde afgelopen vrijdag gaan, maar toen kwam mijn kat ineens terug naar huis en moest geopereerd worden etc dus kwam er niet helemaal meer van. En nu ga ik op vakantie en mijn Duits is zodanig slecht dat ik ook niet daar naar de bios ga gaan. Maar hij is de bios vast nog niet uit na de vakantie dus dan ga 'k er zeker heen :D

Meister

oeh ik toen ik de reclame zag had ik echt zoiets van VET. Dus vanavond gaak met wat vrienden naar de bios dr is nou een nieuwe in tilburg :D hopelijk een fatsoenlijke want die kunne we wel eentje gebruiken ^^

Edit: gisteravond gekeken maar was echt wel cool :P maar wel heeeeeeel veel schrikmomenten, t is net of ze het met opzet gedaan hebben ... :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."