Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

GBMN

Dat geïnfiltreerde terroristen idee is trouwens  niet van mij. Zoek maar eens rond op de vele complottheorieën die er zijn over 9/11
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Maedhros

kijk: de enige toren die het overleeft als er een boeiing invliegt is de Boerentoren in Antwerpen (daar was tijdens WO II een V2 ingevlogen en er was alleen maar een klein beetje oppervlakkige schade, de aannemer had nooit eerder zo'n hoge gebouwen gemaakt en had er gigantisch veel staal en beton ingestoken); ik vind het niet onlogisch dat een toren instort als er een groot passagiersvliegtuig invliegt

Al is een infiltratiethema op zich wel altijd leuk (behalve dan het feit dat mijn thema dan niet meer het laatste geposte thema is  (A))
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

GBMN

Citaat van: Maedhros op 21 november 2010, 22:22:06
kijk: de enige toren die het overleeft als er een boeiing invliegt is de Boerentoren in Antwerpen (daar was tijdens WO II een V2 ingevlogen en er was alleen maar een klein beetje oppervlakkige schade, de aannemer had nooit eerder zo'n hoge gebouwen gemaakt en had er gigantisch veel staal en beton ingestoken); ik vind het niet onlogisch dat een toren instort als er een groot passagiersvliegtuig invliegt

Al is een infiltratiethema op zich wel altijd leuk (behalve dan het feit dat mijn thema dan niet meer het laatste geposte thema is  (A))
Er zijn complottheorieën over. :S dus het spreekt tot de verbeelding. Ik geloof e zelf ook niet in, maar hoeft een verhaal waargebeurd te zijn om mooi te zijn?

GBMN

Srry kwas ff in een creatieve bui ;)

Maedhros

Citaat van: GBMN op 21 november 2010, 22:36:24
Er zijn complottheorieën over. :S dus het spreekt tot de verbeelding. Ik geloof e zelf ook niet in, maar hoeft een verhaal waargebeurd te zijn om mooi te zijn?

tuurlijk niet, vandaar dat ik erbij zei: maar infiltratiethema's zijn altijd wel leuk (en nu niet dat weerwolven wel realistisch zijn, zeker niet als ze een vakbond hebben :P)

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Ralmuski

De Dood staakt is een Discworld verhaal. :P Death is missing!  ;D

En 9/11 is interessant. De 24 uur van le mans vind ik in het echt al saai, laat staan in een spel. :P

Ralinde

Wat vinden jullie van mijn thema idee over Peking Express? (A)

tijgerke87

Citaat van: Orange-King op  9 november 2010, 23:41:40
Een thema waarbij je geen lange tenen moet hebben:

we spelen niet onszelf, maar iemand anders die meedoet.

Bijvoorbeeld;
Vakonov -> Orange-King
Orange-King -> Vakonov

hmmm,kan lachen worden.  ;D
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Maedhros

Citaat van: Ralmuski op 21 november 2010, 23:55:46
De Dood staakt is een Discworld verhaal. :P Death is missing!  ;D

En 9/11 is interessant. De 24 uur van le mans vind ik in het echt al saai, laat staan in een spel. :P

Vandaar dat ik het bedacht tijdens het lezen van een Terry Pratchet boek waarschijnlijk :P

Kyabelle

Citaat van: Ralinde op 22 november 2010, 15:33:51
Die thema's lijken me echt superleuk!
Heel grappig om als koppel in te schrijven, dan heb je altijd iemand om mee te werken. Het hele opdrachtengedoe lijkt me ook spannend, maar daar moet een wat nauwkeuriger uitleg van komen. (Nou maar hopen dat het geen ervaren spel is (A))
Over Oberon: moeilijke spelversie, wel interessant & leuk schrijfthema.
Niet dat je heel veel hebt aan mijn mening, maar toch ::)

Ralmuski

Citaat van: Ralinde op 22 november 2010, 15:33:51
Citaat van: Ralmuski op 15 november 2010, 18:54:55
Ik wil wel weer eens iets doen met koppels die een rol delen en Peking weet ik alles van, dus op zich maak je goede kans bij mij Ralinde. :P Alleen heb ik pas op zijn vroegst maart 2011 tijd daarvoor.  (A)
::)

KokosNootje

*ziet paar pagina's terug iets over battle royal*
Oh, dat is echt fantastisch ^^

Ralinde

Oh ik had jouw post over het hoofd gezien Ralmuski. Scusi  :-[

Maar maart is prima hoor ;)

Orange-King