Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

*pikt*

Dat zeker. Ik ben voor. Dan ben je deel van het verzet, maar enkelen zijn infiltranten van de Fingermen. In mijn volgende lijst vind je hem terug. Ik had er al vaker aan gedacht, maar steeds niet als ik de lijst wilde aanvullen ofzo.

Want V for Vendetta is zeker cool.  8)

yago

@OK, geweldig voorstel  ;D Kan je allemaal genante dingen over iemand verzinnen  ;D

Linqy

@OK - Dat thema is al een keer gespeeld ;)

Orange-King

Linqy

Lan

Ik vind hem ook cool. Maar dan zou ik wel sowieso een minimum aan spellen eisen, lijkt me nogal moeilijk om iemand die zijn eerste spel speelt de spelen  :P

justwendy

Gaaf om X files te spelen!! :)

Ralinde

Helemaal geen reacties?  ??? Das wel erg weinig....  :-\

Orange-King

Tja, je kan ze wel posten. Maar meestal moet je het verkooppraatje toch echt bij de spelleider houden O0

yago

@Vako, er is iets serieus mis met je voorstel  >:( Die volledig ontspoorde jeugd horen de goedjes te zijn  ;D

Ralinde

Citaat van: Orange-King op 15 november 2010, 15:35:41
Tja, je kan ze wel posten. Maar meestal moet je het verkooppraatje toch echt bij de spelleider houden O0

Ja I know, maar ik wilde ook even peilen wat de niet-spelleiders er van vinden ;)

Ralmuski

Ik wil wel weer eens iets doen met koppels die een rol delen en Peking weet ik alles van, dus op zich maak je goede kans bij mij Ralinde. :P Alleen heb ik pas op zijn vroegst maart 2011 tijd daarvoor.  (A)

Maedhros

Citaat van: Ralmuski op 15 november 2010, 18:54:55
Ik wil wel weer eens iets doen met koppels die een rol delen en Peking weet ik alles van, dus op zich maak je goede kans bij mij Ralinde. :P Alleen heb ik pas op zijn vroegst maart 2011 tijd daarvoor.  (A)

Toch begin maart mag ik hopen (vanaf 21 maart zit ik namelijk 4 weken op zee  ::))
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Vakonov

En waar gaat de boot heen? :P

yago

Citaat van: Maedhros op 15 november 2010, 21:58:56
Toch begin maart mag ik hopen (vanaf 21 maart zit ik namelijk 4 weken op zee  ::))

maar hopen dat je niet ontdekt dat je snel zeeziek word  :D