Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Dude, piraten pwnen ninja's dus daar zijn we na 1 nacht wel mee klaar :)

Zabulus

Het thema van GBMN staat al bij Beertyah in de polls  :)

Lan

Ben ik niet met je eens. Beertyah wil een soort RL weerwolven van wakkerdam spel simuleren op het forum. GBMN wil graag als thema jezelf in het verhaal van wakkerdam. Maar dat gaat dus over het verhaal, en niet over het niet-netwerken en zo.

GBMN

Citaat van: Lan op 29 oktober 2010, 20:04:17
Ben ik niet met je eens. Beertyah wil een soort RL weerwolven van wakkerdam spel simuleren op het forum. GBMN wil graag als thema jezelf in het verhaal van wakkerdam. Maar dat gaat dus over het verhaal, en niet over het niet-netwerken en zo.
ja... di's puur verhaaltechnisch... gwn een normaal spel... maar dan als thema dat je jezelf bent als karakter... dat in het verhaal rondloopt

dat van Beertjah is een wvw spel spelen, zoals we dat in RL doen. Dus met minder overlegmogelijkheden (je kunt IRL niet iemand apart nemen... en de wolven kunnen ook niet echt overleggen zonder dat anderen het horen)... basic rollen etc.

Dus ondanks dat de term Real life erin voorkomt, hebben ze eigenlijk niets met elkaar te maken...
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

GBMN

@Iris, die is al n keer gedaan (zo rond spel 50-60 d8 ik) ik had em trwouens ook al n keer voorgesteld ;)
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Erwipro

Citaat van: Blackfire948 op 29 oktober 2010, 22:03:40
ik had dus een klein tijdje geleden dit idee

je doet gewoon weerwolven, maar je vertelt het op youtube.
je maakt een filmpje waarin je jouw verhaal vertelt (of nog wat leukers doet) en zet dit op youtube en plaatst de link in het speltopic
het is maar een idee ::)
Hm, dat klinkt als een coole variant 8) Het is idd ook wel es voorgesteld om alle stukjes op te nemen en dan een link naar de spraak onder je post te zetten :)

RoNoS

Citaat van: GBMN op 31 oktober 2010, 01:32:50
@Iris, die is al n keer gedaan (zo rond spel 50-60 d8 ik) ik had em trwouens ook al n keer voorgesteld ;)

43 bedoel je? (Uit m'n hoofd (A) ) ((Met Ralmuski als spelleider en ik won 2 gouden plakken :D ))
Guess who's back, back again...

Maedhros

ik had zilver bij zeilen toen  :D

die was cool
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

zilver

Leuke iedeen zeg!!!
alles lijkt leuk. gaan ze dta ook doen of niet?

tijgerke87

nou sommige meteen anderen over poosje, ligt aan de spelleiders of die het thema hen ligt of niet
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Kyabelle

@ Battle Royal van Lan:
Is dat niet hetzelfde als de Hongerspelen? ::)

Lan

Het lijkt erop, maar Battle Royal is bekender en was er ook eerder. Bovendien gaat het bij Battle Royal om een schoolklas in plaats van uitgelote mensjes uit verschillende districten die elkaar niet kennen, en ik denk dat het voor een wvw-verhaal leuker is als ze elkaar wel kennen.

Kyabelle

Mja. Maar hongerspelen rockt 8)

Lan

Het rockt allebei, dus het moet een thema worden  :D

Kyabelle

Maar geen minimunleeftijd, want dan kan ik niet meedoen :'(