Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Ralmuski

Dat voetbal gaat wel lastig volhouden zijn na een paar nachten en 9 doden op het veld. :P

Maar een genre met voetbal moet zeker eens te doen zijn.

Lan

Maffia, leuk idee Adriaan  :D

Ralmuski

Alleen niet zo nieuw. ;)

We hadden 54 (A en B) al crime city en ik geloof 48 The Godfather. Dix en ik zijn al aan het plannen voor een vervolg op 54A  8)

Milkshake

Kijk hoe populair dat thema is :P
"godfather saga muziek" eronder en dan zit ik er helemaal in hoor  ^-^

adriaan

Citaat van: Ralmuski op 30 augustus 2010, 12:15:41
Alleen niet zo nieuw. ;)

We hadden 54 (A en B) al crime city en ik geloof 48 The Godfather. Dix en ik zijn al aan het plannen voor een vervolg op 54A  8)
Is niet helemaal hetzelfde toch? :(

Lan

Ik vind Godfather en Maffia wel aardig hetzelfde. Bij Crime City zou ik inderdaad zeggen dat er wel een verschil is. En oeh, Crime City vervolg  :D

Ralmuski

Als je het verhaal van Crime-City pakt wel hoor. De grote leider heet dan alleen  'El Diablo' en Jimmy Verdun zorgt dat iedereen die niet naar hen luisterd sterft. Dan besluit een politiemacht infiltranten te sturen in de organisatie om zo "El Diablo' te kunnen pakken. De criminele organisatie is gelijk aan die van de maffia als ze gewonnen hebben.

Lijkt me wel hetzelfde dus, maar op details natuurlijk wel anders. Ik vind The Godfather juist meer verschillen, want daar is het wel Maffia, maar werden de Corleones juist door een rivaliserende familie geinfiltreerd ipv de politie.  ;)

yago

eigenlijk had ik zelf paar weken geleden het idee maffia nog in men hoofd en dacht ik erover het er te zetten, maar zag dat het al geweest was, daarom teleurgesteld gezwegen. Echt waar!  :(

Allemaal criminelen, die zelf even kunnen verdwijnen om iemand te vermoorden, is er een leuker thema?  :P

Ralmuski

Jesse

En dan hebben we ook nog Reservoir Dogs als thema van 122 8)

yago

dat dikkertjeskamp vind ik wel cool  8)

Mus

Citaat van: Vakonov op  5 september 2010, 13:51:38
Tijdreis
Door een bizar ongeluk strandt een groep mensen uit 2010 in het jaar 1426. Hoe verhullen ze dat ze tijdsreizigers zijn, en hoe overleven ze in een wereld zonder IPhone, pindakaas en voorverpakte dopvliespinda's?
I LIKE IT!

Doet me denken aan de teletijdmachine van professor Barabas :D
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.