Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Maedhros

@ Kingosje's idee: sorry, maar dit lijkt me helemaal niets; het komt er dan gewoon op neer dat de spelleider geen verhalen meer schrijft, waardoor er minder geschreven wordt
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Ralmuski

nielsboy

En het kan allemaal ruzies opleveren van wie wat mag doen.

Kingosje

emmiehoek

volgens mij is dat net iets te chaotisch...

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

tijgerke87

dan krijg je na 2 nachten al verwarrend verhaal vrees ik inc. idd vele ruzies  XD XD XD
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Roandraak

Waarom schrijven spelleiders zich niet in bij hun eigen spel. Nu kunnen wij niet op hun stemmen voor MOTS.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

tijgerke87

omdat ze dan alle rollen weten bij voorbaat  :P en wie ingeschreven is in het systeem krijgt een rol toebedeeld  :P

t4nd

Citaat van: roandraak op 10 november 2011, 14:56:25
Waarom schrijven spelleiders zich niet in bij hun eigen spel. Nu kunnen wij niet op hun stemmen voor MOTS.

In één van de eerste spellen was een spelleider als reserve ingeschreven, en op die manier kon je stemmen op hem/haar voor MOTS (ik weet compleet niet meer welk spel :P).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Olaf

Kunnen er niet gewoon meer Spellen Zonder verhaal? Zelf speel ik dit spel juist om de tactiek erachter, En steeds een verhaal moeten typen is meer een verplichting dan een plezier voor mij. En gezien het grote aantal verhaaltjes met een stem erin van krap 200 woorden vlak voor de deadline, denk ik dat anderen da wel met me eens zijn.

tijgerke87

dan schrijf je je in bij spellen waar geen minimum geld en je dus met 100 woorden klaar bent  ::) ::) ::)

*is dus aan jezelf wat je jezelf oplegt*

Olaf

Citaat van: tijgerke87 op 13 november 2011, 16:19:24
dan schrijf je je in bij spellen waar geen minimum geld en je dus met 100 woorden klaar bent  ::) ::) ::)

*is dus aan jezelf wat je jezelf oplegt*

Het probleem is dat ik het spel niet wil verpesten voor mensen die wél willen schrijven ;)
Maar mijn vraag is, waarom moet ieder spel met een verhaal zijn? Als er een verhaal bij past vind ik eht niet kunnen om gewoon niet te schrijven en alleen te stemmen, Maar ik denk dat er meer zijn die gewoon ook eens epl willen spelen, maar niet al dat gedoe met een heel verhaal. Waarom is dat zo not-done? :P

Linqy

Het is uiteindelijk zo dat dit forum is opgericht met een bepaalde gedachte. Niet alleen een community waar iedereen zich kan uitleven op het meest favoriete spel weerwolven, maar ook een community waar mensen met allerlei soorten voorkeuren, hobbies en passies terecht kunnen.

Schrijven was daarbij een groot ding, en de thema's zijn door de jaren heen alleen maar uitgebreider geworden en uiteindelijk gewoon een belangrijk deel van het spel. Natuurlijk heeft ieder persoon eigen voorkeuren en blijft iedereen op een forum als dit uniek. zo zijn er mensen die liever schrijven dan lekker tactisch bezig zijn, en andersom. En door in onze spellen zowel een verhaallijn als het tactische element te verwerken wordt zo aan iedereen met hun eigen voorkeuren iets geboden dat het leuk maakt om terug te komen.

Dat wil niet zeggen dat het not-done is om een spel zonder verhaal te leiden,of een verhaal zonder spel. Zoals wel blijkt uit het verleden zijn dat dingen die ook wel eens worden georganiseerd en waarmee wordt geexperimenteerd. Dat wil echter niet zeggen dat het dan verplichte kost kan worden, of dat opeens het hele idee van het forum wordt omgegooid.

Iedereen is vrij om eigen voorkeuren aan te geven, en wanneer spelleiders merken dat er veel vraag is naar bepaalde dingen wordt er hier ook gewoon naar gekeken. Dat geeft geen garanties, en we maken geen beloftes, maar als er een spelleider interesse heeft om een spel te leiden zonder verhaal, of andersom, dan komt dat er vanzelf wel. Maar uiteindelijk gaat onze uiteindelijke voorkeur gewoon uit naar de oude, vertrouwde en fijne manier van spelen waarbij in één spel de passies van beide soorten spelers worden verenigd. En is het dan te veel moeite om je een beetje aan te passen aan dat deeltje dat je dan minder interesseert... your loss, not ours ;)

Maar daarover hoeven we dus niet nog 30 pagina's verder te spammen ;)

Olaf

Nee, dat begrijp ik ook wel, maar daarom zeg ik het bij deze, Om dat eens te kijken ^^ ik zeg neit om direct nooit meer een verhaalspel te doen xD

MyWeirdWorld

Igg zou ik het ook wel eens leuk vinden om een spel zonder verhaal te doen. In mijn vrije tijd schrijf ik heel veel (niet voor WvW speciaal), maar ik zou het ook weleens interessant vinden om een spel zonder verhaal te spelen. Gewoon 1, om te kijken of dat ook wat is. Wie het niet wilt spelen hoeft zich toch niet in te schrijven ;)

Maar ik heb zo vaak dat ik nog een half uur voor de deadline snel een flutstukje type, dus ben wel benieuwd als dat element wordt weggehaald.