Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

nielsboy

Citaat van: Brokie op 17 oktober 2011, 10:56:37
Dat gebeurd al in de polls en blogs van de spelleiders. De thema's die hierin voorbij komen zijn niet specifiek spelleiders voor die dit willen gaan leiden, in de blogs al wel. Dus kijk daar eens rond zou ik zeggen :)

Oke, ik ga me inspriatie eens breken.

Roggie

@ WW3, zouden we dan niet beter Dusterwald en Brandenburg ofzo kunnen doen?
Joe.

Linqy

Zeuw, weer eventjes netjes opgeruimd in het genretopic, zodat we tenminste weer weten waar we over praten XD

yago

Ik weet dat het al geweest is, maar ik wil echt is een kruistocht spel meemaken :) Lijkt me zo'n vet thema  (A)

Wist niet waar ik dit moest zetten trouwens  :P

nielsboy

Brokie

Welke dan? Want zo kan ik je niet helpen namelijk :P

nielsboy

Ik weet ze niet allemaal meer, maar WOIII en Speel je zelf stonden er bijvoorbeeld niet meer bij. De rest moet ik even nadenken welke dat waren.

Linqy

Die staan er niet specifiek bij omdat die al OF gespeeld zijn, of onder een andere noemer vallen.

Alle oorlogsversies worden gewoon onder "Oorlog" geschaard, en zoals in de eerste post staat, sommige spellen zijn al eens gespeeld, en hoeven dan niet nog eens voorgesteld te worden ;)

nielsboy

Citaat van: Linqy op 21 oktober 2011, 11:38:11
Die staan er niet specifiek bij omdat die al OF gespeeld zijn, of onder een andere noemer vallen.

Alle oorlogsversies worden gewoon onder "Oorlog" geschaard, en zoals in de eerste post staat, sommige spellen zijn al eens gespeeld, en hoeven dan niet nog eens voorgesteld te worden ;)
Oke, dan weet ik genoeg.

MvM

Komt er dit jaar ook weer een sinterklaasspel?

Misschien iets met dat iedereen een zwarte piet is en de spelleiding speelt sinterklaas (zoals in 69) en dat er dan een paar kinderhaters tussen de pieten zitten die pakjes laten verdwijnen en die giftige pepernoten en mandarijnen strooien.  (6)

Om het een beetje in de kindergedachte te houden stel ik dan wel voor om geen lynch te doen, maar in plaats daarvan te stemmen welke zwarte piet in de zak moet die in het ruim wordt gegooid voor de terugreis naar Spanje. :P

nielsboy

Citaat van: MvM op 22 oktober 2011, 17:07:59
Komt er dit jaar ook weer een sinterklaasspel?

Misschien iets met dat iedereen een zwarte piet is en de spelleiding speelt sinterklaas (zoals in 69) en dat er dan een paar kinderhaters tussen de pieten zitten die pakjes laten verdwijnen en die giftige pepernoten en mandarijnen strooien.  (6)

Om het een beetje in de kindergedachte te houden stel ik dan wel voor om geen lynch te doen, maar in plaats daarvan te stemmen welke zwarte piet in de zak moet die in het ruim wordt gegooid voor de terugreis naar Spanje. :P
Ja!!!!!!!! Leuk, wil er zeker dan mee doen XD! (A)

Kingosje

Wat vinden jullie van Disney Channel?

Ralinde

Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat het vooral leuk is voor de jongere spelers onder ons. Ik bedoel, Miley Cyrus bijv. ken ik vaag, maar van de rest heb ik nog nooit gehoord, laat staan dat ik een idee heb hoe die series eruit zien XD

Gambit

ZOEK Je Medewolf.

Leuk idee om een keer te proberen haha kan het zelfs gebeuren dat je een wolf lynched als slechtjes.
Maar waardoor je het weer moeilijker maakt omdat de goedjes dan denken dat je goed bent  XD

emmiehoek

opzich leuk, maar wel heel lastig...

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3