Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Dit spel blijft het beste evah!  ;D ;D

Erwipro

Ooooh dát is echt nostalgie :D
Je hebt tegenwoordig ook Open Transport Tycoon Deluxe he. Met allemaal uitbreidingssets en losse dingetjes die je kunt downloaden :P Mja de vraag is of je dat leuk vindt XD
Ik kan me alleen al uren verwonderen over screenshots van spelers die heel ingewikkelde dingen maken :P

Bassie_ui

Open TTD is überchill :D
Ik speel t altijd met een aantal klasgenoten tijdens hoorcolleges

Vakonov

Die heb ik op mijn pc staan :)
*Is trots op zijn bedrijf met 464 miljard in kas*

Maar of ik die save nog ergens heb... :P

Meister

Iemand die vroeger Gazillionaire gespeeld heeft? Dat vonden wij vroeger helemaal geweldig :P Is een handelsspel waarbij je keuzes moet maken over welke spullen je waar inkoopt en waar verkoopt hoe snel je schip is, je capaciteit aantal bemanningsleden enz. Ik was daar echt geniaal goed in xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Kakie

Mus

Ik speel uit pure verveling Frontier Villle op facebook, zit op level 5 maar kan nu al niet meer verder omdat je die verdraaide horse shoes nodig hebt.
En ik ga die echt niet betalen.
Iemand een tip? :)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Citaat van: Meister op 12 oktober 2010, 11:33:05
Iemand die vroeger Gazillionaire gespeeld heeft? Dat vonden wij vroeger helemaal geweldig :P Is een handelsspel waarbij je keuzes moet maken over welke spullen je waar inkoopt en waar verkoopt hoe snel je schip is, je capaciteit aantal bemanningsleden enz. Ik was daar echt geniaal goed in xD

Heb ik! :D

Die gaat mee naar de LAN. :P

"Money money money!" zei de belasting etter. :P

Ramoth, toevallig ook Romance of the Three Kingdoms gespeeld van Koei? (een van de tien delen. :P )

Meister

Citaat van: Ralmuski op 13 oktober 2010, 00:59:12
Heb ik! :D

Die gaat mee naar de LAN. :P

"Money money money!" zei de belasting etter. :P

Ramoth, toevallig ook Romance of the Three Kingdoms gespeeld van Koei? (een van de tien delen. :P )

Ja eerst money money money en dan "OEHOE" oid xD

Ralmuski

En die gek waar je geld van leende: "Weeeeeeeh!"

Ik lag een keer vet achter op een vriend van me. Hij was bijna bij de geld-limiet om mee te winnen. Nog 1 beurtje zei hij en toen had ik ineens gewonnen. Wat bleek? Mijn aandelen waren explosief gestegen en ik had er een paar duizend gekocht toen het niks waard was. Chago dat hij was, haha.

Meister

Citaat van: Ralmuski op 13 oktober 2010, 12:11:23
En die gek waar je geld van leende: "Weeeeeeeh!"

Ik lag een keer vet achter op een vriend van me. Hij was bijna bij de geld-limiet om mee te winnen. Nog 1 beurtje zei hij en toen had ik ineens gewonnen. Wat bleek? Mijn aandelen waren explosief gestegen en ik had er een paar duizend gekocht toen het niks waard was. Chago dat hij was, haha.

Doe ik ook altijd, een planeet uitzoeken waar de aandelen laag zijn en daar maar geld in blijven pompen. Dan blijft je kapitaal dodelijk hard groeien xD

Ramoth

Citaat van: Meister op 12 oktober 2010, 11:33:05

Weet je dat ik nu al maanden op zoek ben naar dat spel. Ik speelde het altijd bij een vriendinnetje thuis maar wist niet hoe het heette. En ik wilde het graag nog eens spelen. En nu weet ik eindelijk weer hoe het heet. Was echt een cool spel wat ik me ervan herinner  ;D

Vakonov

Ik ga vanavond weer beginnen met Transport Tycoon :)

Ralmuski

Citaat van: Meister op 13 oktober 2010, 12:45:51
Doe ik ook altijd, een planeet uitzoeken waar de aandelen laag zijn en daar maar geld in blijven pompen. Dan blijft je kapitaal dodelijk hard groeien xD
En verder gewoon altijd die spionnen of piraten inhuren om anderen 'pech' te bezorgen. (A) Die ene keer dat ze je oppakken kun je wel hebben dan. :P

Meister

Citaat van: Ralmuski op 13 oktober 2010, 14:02:15
En verder gewoon altijd die spionnen of piraten inhuren om anderen 'pech' te bezorgen. (A) Die ene keer dat ze je oppakken kun je wel hebben dan. :P

Ja als het lukt dan maak je dikke winst :P Iedereen wordt hard genaaid xD