Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Ik denk dat ik binnenkort Call of Duty World at War maar weer eens ga installeren...

LolaxLita

Haha ik heb vandaag mijn broertje geholpen met Super mario galaxy 2 en heb op een gegeven moment ook zelf gespeeld.
Hehe ik vind het wel een leuk spelletje net als deel 1 dat vorige zomervakantie thuis is stukgespeeld. :D

Stiekem ook omdat ik er beter in ben dan mijn broertje de all around wii speler  :-X

Remus457

Het meest geniale spel op de WII blijft Boom Blox (Volgens mij Bash party) xD
Enkele Quotes zodat je ziet hoe je het spel kunt beleven als je met een beetje alcohol en reuze veel lol een avondje levenloos Boomblox speelt.

''Gooi jij die bom daar, dan veeg ik met die bowlingbal de rest van die blokjes weg''
''Hey, die blokjes veranderen in kaas :O aha, dus zo werk je die weg''
''Schiet nu met jouw kannon op de linkertoren, dan valt alles tegen die rechtertoren aan!''
''Shit, 1 worp te veel... ok we doen dit leven opnieuw!''
''Woohooo 2 zetten!!! wij zijn de beste in dit spel voor 3 jarigen xD''
''Kijk hoe ik met die bowlingbal deze 3 blokken wegknal!''

Het komt kinderachtig over...
Dat is het ook
Maar het ownd echt 3/4 van alle Wiispellen die ik gespeeld heb xD

Vakonov

Grrrrrrrr nog maar 2GB harde schijfruimte over en AAAAARHG :s

Markm

Nog steeds geen wachtwoord/spelersnaam terug.
En ze verwachten dat ik van die stomme kleine kaartjes met 25 cijferige codes na 3 1/2 jaar nog heb  ::)

Epidi

Army of Two is echt een gaaf spel  :D

Ivolod

Had ik al gezegd dat ik stiekem ook wel eens Urban Terror speel? (A)

Bollehenk

Citaat van: Vakonov op 19 juni 2010, 20:33:09
Ik denk dat ik binnenkort Call of Duty World at War maar weer eens ga installeren...

Ik heb die ook weer eens gespeeld.
Maar als je eerste een jaar MW2 hebt gespeeld zijn die graphics echt veel te slecht. Ik heb 1 potje gedaan en ben meteen weer terug gegaan naar MW2.

Meister

Linqy heeft Fairytale fights gekocht voor de xbox en dat spel is echt vet gaaf :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Citaat van: Markm op 20 juni 2010, 10:29:46
Nog steeds geen wachtwoord/spelersnaam terug.
En ze verwachten dat ik van die stomme kleine kaartjes met 25 cijferige codes na 3 1/2 jaar nog heb  ::)

Ik heb ze anders nog. In de orginele doosjes. :P

Meister

Jeah zulke meuk bewaar ik ook altijd hoor want ik weet dat je ze nodig gaat hebben xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Markm

Citaat van: Ralmuski op 22 juni 2010, 12:32:35
Ik heb ze anders nog. In de orginele doosjes. :P

Ik heeeeel misschien in de originele dozen. Die bewaar ik dan wel weer :P. Maar denk het niet XD
Maar dan liggen ze in Eindhoven en daar ga ik pas morgen of overmorgen weer heen :(

Ralmuski