Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Anti-films

Gestart door Geebster, 16 maart 2010, 00:26:11

Vorige topic - Volgende topic

Morana

Citaat van: Vakonov op 19 maart 2010, 19:08:21
Jij voelt mee met de sadist in plaats van met de slachtoffers?  (A)
Uhm nee :P
Meer.. ik keek een keer een film waarin iemand vergiftigd werd via een kop koffie, resultaat: ik werd duizelig
Ik keek Ghostship waarbij mensen hun lichaam werden doorsneden met een kabel en flubberflobber lichamen over bleven, resultaat: ik viel flauw en was misselijk rest van de avond (en dat terwijl dat via een computerbeeldschermpje was op mn broers kamer.. erg komisch, ik viel flauw op mn broer ;D )
Eerste keer in de bios dat ik naar de Titanic keek met schommelwater, resultaat: ik werd misselijk (zeeziek? :P ). Moest precies kotsen toen Leonardo's hoofd naar boven kwam met lelijke drab uit zn mond.
Oftewel.. ik leef te veel mee.. mijn lichaam tenminste, dat reageert precies zo als op het scherm :P

Citaat van: Vakonov op 19 maart 2010, 20:16:41
Al vraag ik me serieus af hoe scheef in je hoofd je moet zijn om een oud, verlaten huis binnen te gaan met 5 mensen die je niet kent...
Och, daar heb ik nou weer niet zo'n moeite mee :D

Drakinnetje

Citaat van: Vakonov op 19 maart 2010, 19:03:43
Ik heb echt een grote HAAT aan films die zogenaamd grappig proberen te zijn. Vooral Eddy Murphy speelt in dat soort films en ik vind ze dus echt 0 komma 0 grappig. Een vriend van mij is wel groot fan van dat soort films en iedere keer moet ik hem duidelijk maken dat het NIET grappig is x)

Je bedoeld Amerikaanse humor, lachen om eigen grappen enzo... erg irritante films zijn dat ja

Meister

Idd Amerikaanse humor is 8 op de 10 keer echt te flauw voor woorden. En Eddy Murphy spant de kroon in Norbit, ik heb zo'n focking schijt aan de manier waarop die kerel in die film praat. Dan word ik spontaan agressief en helemaal gek in mijn hoofd.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Drakinnetje

Praten gaat nog, maar zijn manier van lachen doet mijn toilet overstromen.
Wat me ook opvalt in de Amerikaanse humor is dat het vaak hele flauwe sexuele grappen zijn, net of het kleine pubertjes zijn die grinniken bij het woord piemel ofzo.

Jnusch

Hahahaha ;D

Maar dat is wel zo, veel van die films zijn gewoon echt SLECHT :P maar meestal nog wel enigszins vermakelijk en ik kan veel hebben :D

Drakinnetje

Het stomme is ik vond PeeWee's Big Adventure wel leuk en dat is dacht ik ook echt Amerikaanse humor.

(kom ik er later achter dat die van Tim Burton is, moet hem binnenkort maar eens zien of die wel echt zo leuk was)

Vakonov

Citaat van: Drakinnetje op 19 maart 2010, 22:13:56
Je bedoeld Amerikaanse humor, lachen om eigen grappen enzo... erg irritante films zijn dat ja

Klopt, dat bedoel ik. En dan hoeft het niet eens om films te gaan, ook TV-series kunnen er wat van. Die laten zo'n beetje na iedere zin een pauze van 2 seconden vallen zodat er een lachband ingestart kan worden. Hoe irritant is dat  >:(

Norbit spant inderdaad de kroon. En het erge is dat die vriend van mij die film HE-LE-MAAL geweldig vind. Ik moest hem speciaal komen kijken, boven op zn kamer op een ouwe laptop. Ik zat iedere minuut 3x naar de klok te kijken en hij had het NIET in de gaten  >:(

Drakinnetje

Ik ken Norbit niet eens

Vakonov

Drakinnetje

owkee ik doe mijn best(geen garantie, mijn zoon wou nog een film met eddie murphy zien laatst, en die ga ik stiekem wissen omdat zoon er toch niet meer om vraagt)

adriaan

Hekel aan Eedy Murphy? Toch geen hekel aan Shrek mag ik hopen :D

Vakonov

Vind ik ook geen drol aan. :D

Rowena Inara

Waar ik niet van houdt:

3D animaties: Onorigineel en het zijn toch meestal verfilmingen van films die al bestaan of een mix van al bestaande films. Ze vind ik de oude disney met de cel-animaties echt leuk (de oude films zoals alladin, lion king enzo (A)), maar 3D is nu eenmaal veel goedkoper >:(.
Horror: Ik hoef al dat leed niet te zien.
Drama: Leven is al drama genoeg :D.
Nederlandse films: 't is toch allemaal seks, drugs, moord en doodslag.

Punt :D.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Vakonov

Ik heb gisteren The Haunting in Conneticut gedownload.
Wat een gruwelen zeg :(

Rowena Inara

Serieus? Die ga ik niet kijken, maar wel de trailer gezien en die leek mee te vallen.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)