Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Drakinnetje

Lijkt jou die film nu ook Cool Jnusch :D

En Big Fish ga ik gauw kijken, ik had nu Stainboy willen zien, maar het is een raar bestand die niet open wil.
Naja dan maar Cabin Boy kijken(ooit al gezien, maar dat is zoooo lang geleden, en met Chris Elliot die ik destijds in een tv-serie ook leuk vond)

Mus

New Moon
Chloe
Alice in Wonderland
Shutter island
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

:o Jaa, Chloe wil ik ook zien. Amanda Seyfried is cool :) Dear John ook nog trouwens :P

Geebster

Citaat van: jnusch op  7 maart 2010, 15:22:35
Dear John ook nog trouwens :P

Die lijkt me ZOOOOOOOO mooi die film!  ;D

Heartless

Uhu. ik zag gisteren een reclame op TV, wil ik ook nog heen.
Ik ga zaterdag iig naar Alice in Wonderland :)

Remus457

Ik wil een keer naar de film: Wolfman 8)
avatar en percy jackson moet ik ook nog zien.
Maar ik hoorde laatst dat het verhaal in PJ heel zwak was. En een goed verhaal maakt de film in mijn mening veel leuker.

PiekeOetBeeg

Ik ga misschien binnenkort naar PJ, zal je wel laten weten hoe ie was  ;)

Dixie

Percy Jackson was coooooooooooool :D

Het verhaal vond ik juist helemaal niet zo zwak. Ze hebben echt tot in de details rekening gehouden met de mythologie, alles klopt. En het is juist helemaal niet zo voorspelbaar enzo.
(daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat het geen psychologische thriller ofzo is maar een film die ook voor kinderen leuk moet zijn)

Erwipro

- The Hole
- Dark Knight
- As it is in heaven
- Spirit
- The Usual Suspects
- Big Fish
- Exam
- It's All Gone Pete Tong
- Sekjoeritie
- Memento
- Chaos Theory

Het lijstje groeit sneller dan dat het slinkt :P

Floris

Remus457

Citaat van: Dixie op  9 maart 2010, 14:10:15
Percy Jackson was coooooooooooool :D

Het verhaal vond ik juist helemaal niet zo zwak. Ze hebben echt tot in de details rekening gehouden met de mythologie, alles klopt. En het is juist helemaal niet zo voorspelbaar enzo.
(daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat het geen psychologische thriller ofzo is maar een film die ook voor kinderen leuk moet zijn)
iedereen zijn eigen mening. Ik ga die film gewoon kijken en dan zie ik wel wat ik ervan vind.

Drakinnetje

Ik wil Ed Wood films zien, de filmmaker die bekend stond om zijn slechte films en waar uiteindelijk de film Ed Wood over gemaakt is, en sinds ik die heb gezien moet ik natuurlijk de films zelf ook zien(alhoewel ik er een paar vroegah wel gezien heb zoals Bride of the Monster)

Voor de rest ga ik mijn lijstje hier niet posten, veel te lang.
iig staat tot zondag Alice in Wonderland er wel op, zondag gaan we er met een groep naartoe(en die groep is aan het groeien, van 3 personen naar 5 naar 7 personen gegaan, en ik kom er een uur geleden achter dat iemand uit Alkmaar meegenomen wordt, en diegene uit Alkmaar ken ik ook!!! Zo blij hem weer eens te zien want hij is best lief, dus nu 8 personen)

Mara

Ik wil nog zien:

-Percy Jackson
-Alice In Wonderland
-Chloe

En als ze uitkomen:
-Eclipse
-Harry Potter 7a

Germelia

Percy Jackson was wel leuk ja :) En Frank en ik zijn naar Wolfman geweest, niet helemaal ons genre maar wel cool :P

OT: Alice in Wonderland. En ik wil A Beautiful Mind afzien, die heb ik gister half gekeken.