Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Film] Star Wars

Gestart door Maiken, 17 september 2007, 12:42:17

Vorige topic - Volgende topic

Joshua

Star Wars gaat weer in de bioscopen draaien.

Met 3-D Bril  :D.

Maiken

Cool! Daar ga ik zo naartoe.

vuris

Hephaistion

Starwars ???
Sorry hoor maar dat is nou echt niks voor mij
Allemaal van die domme mensjes/marsmannetjes/wat het dan ook zijn met van die rare pakjes aan met allemaal van die rare kleuren.
En hoe ze praten de laserweetikveelwat transportdingetje is klaar ??? WTFFFFFFFFFF
Nee echt niks voor mij. Ik ga liever voor 300/alexander/Phantom of the opera!!!!!!!(gerard en emmy zijn de beste Eric en Christine 8))
sorry kon het niet laten

Daeron

Ik heb star wars I II III IV V VI gezien en in die volgorde mijn leukste personage is Qui-Gon Jinn en minst is Darth maul omdat hij Qui Gonn doden  :(
De leukste film is: II  omdat: de clones cool zijn :D
                         V  omdat: de battle on Hoth cool/koel is  :P
                        VI  Omdat: de jedi terug keerde :P
                        I    omdat: de eerste droids er waren en die battle droid gein zijn.
                        IV  omdat: lukes familie dood ging alleen Darth vader en leia
                              zijn er nog
                        III  omdat: de sith terug keerde

Suzanne

Ik ben geen Star wars fanaat, maar ik heb er wel een paar gezien. Daeron, dat ding op jouw plaatje maakt zo'n rotgeluid. Tenenkrommend.

Daeron

Héé ne das leuk echt Brééééééé
Chewie is leuk en de rest van de Wookies ook Brrrrrrrr.

Daeron

Citaat van: Maiken op 23 september 2007, 14:34:30
Nee, dat is niet perse een verkeerd beeld. Het is een manier van je eigen kijk op dingen. Sommige mensen zullen Anikan slecht vinden omdat hij keerde naar de duistere zijde van de Kracht. Andere zullen weer zeggen dat hij juist te goed is en dat dat zijn val was.
Ik vind Yoda arrogant, omdat hij denkt dat hij alles weet. Was hij niet de gene die zei dat Luke te oud was om opgeleid te worden? Was hij niet de gene die zei dat er geen mogelijkheid was om terug te komen van de duistere kant van de Kracht?

Nou Luke was er gewoon voor nodig want uiteindelijk is de Sith toch door Anakin gedood.