Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Film] De Brief voor de koning

Gestart door Robin Kuipers, 15 september 2007, 16:18:37

Vorige topic - Volgende topic

Robin Kuipers

Hey, heeft er iemand dat boek gelezen van Tonke Dragt? Ik wel, en het vervolg, geheimen van het Wilde Woud, en ik ben er zo ongeveer verslaaft aan, zo mooi. En nu hoor ik net dat er een film van komt, ik kan niet wachten.

Golovior Regisir

:o ... owkee.. dat boek dat ken ik.. dat heb werd bij ons in groep 7 voorgelezen... dat is OUD!! Dat boek hebben wij dus een 13 jaar geleden voorgelezen gekregen.. Weet totaal niet meer waar het over gaat en heb het einde nooit gehoord door het einde van het schooljaar. Zou het graag eens zelf willen lezen om uit te vinden hoe het ook alweer ging en wat het einde is. NIETS ZEGGEN dus..

Wurn

Ik heb allebei de boeken.

Ze zijn zó geweldig. Echt. Oké, het zijn kinderboeken, maar HP is officieel ook een kinderboek. Dus wat is dan een kinderboek. Hoe ging dat verhaal ook al weer :o
Howl with me fellow wolves. Howl!

Selinde

Ik herken de naam...
Vagelijk...
Ik geloof dat ik hem ooit op de basisschool heb gelezen?

*besluit om dat boek ooit weer eens ergens vandaan te halen en te lezen*

Marky

Dat boek heb ik volgens mij op de basisschool al gelezen en vond het toen een van de mooiste boeken.
Geen idee meer waar het over ging :)
Het andere boek wat ik nog uit de basisshool tijd herinner als favoriet was : Meester van de zwarte molen, Schijver : Otfried Preussler.
Weet ook alleen de grote lijnen nog maar maar het was voor mij toen een erg spannend boek.

Amilmarith

Ik heb het boek ook gelezen :). Heb hem zelfs thuis :P, en het vervolg ook.
Dus ik zal hem ook wel op de basisschool hebben gelezen.
Ja moet wel, voor een leeskring.

Wurn

Citaat van: Robin Kuipers op 15 september 2007, 16:18:37
Hey, heeft er iemand dat boek gelezen van Tonke Dragt? Ik wel, en het vervolg, geheimen van het Wilde Woud, en ik ben er zo ongeveer verslaaft aan, zo mooi. En nu hoor ik net dat er een film van komt, ik kan niet wachten.

wanneer komt die film uit dan? ::)
Howl with me fellow wolves. Howl!

Ravenwing

Ik heb de Brief voor de Koning laatst nog gelezen. Komt daar een film van? Ik vond het tweede boek wel minder. Het eerste is wel redelijk briljant, al word het na een tijdje wel langdradig...

Nina

Dat is zo HIP! Ik heb het boek net weer een keertje geleden. Die film komt zeker op mijn lijstje met films-to-see te staan. Is er misschien al wat over het alles bekend, de spelers enzo? Ik ga meteen informatie opzoeken!

TheCharmedOne

Ik vond het boek ook erg mooi!!!!
Ik heb wel enkel deel 1 gelezen ::)
Maar ik wil de film ook wel zien!!