Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nabespreking van festivals

Gestart door Mus, 13 december 2009, 16:37:50

Vorige topic - Volgende topic

Kaasje

Zelfs daarvoor was het nog :P
Maar mij best ook.

Johannes gaat trouwens om redenen niet mee, dus je kan zijn 'plaats' innemen :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ivolod

Ik ga trouwens definitief niet mee, voor het geval dat dat niet duidelijk was (A)

Jnusch

Het is ongeveer een kwartier/twintig minuten lopen vanaf het station geloof ik, niet precies bijgehouden, maar het viel me wel mee xD
En ik heb met Floor om 11.50 op CS afgesproken, want dan konden we een bepaalde trein nog hebben en ik hoorde vanavond dat Jurk leuk is dus dan kunnen we dat nog zien dus dat vind ik wel prima :P Dus :D

En het was heel leuk 8)
Gabriella Cilmi, Caro Emerald (stonden we heel dicht bij het podium ^-^) en Guusje gezien :D

Shaddow

Ik heb trouwens nog geen ticket ofzoiets dergelijks gekocht. Is het voor mij genoeg om gewoon daar te zijn, om 12.15, op Utrecht Centraal, of moet ik nog wat meenemen/doen?

Zal ik trouwens drinken/brood/whatever meenemen of koop je dat gewoon daar?
(moet ik dan nog contant geld meenemen?)

(ja, ik ben nog nooit (en dan ook echt nog nooit) naar een muziekfestival geweest :P)

Kaasje

Citaat van: Jnusch op 11 september 2010, 01:21:44
Het is ongeveer een kwartier/twintig minuten lopen vanaf het station geloof ik, niet precies bijgehouden, maar het viel me wel mee xD
En ik heb met Floor om 11.50 op CS afgesproken, want dan konden we een bepaalde trein nog hebben en ik hoorde vanavond dat Jurk leuk is dus dan kunnen we dat nog zien dus dat vind ik wel prima :P Dus :D
Dus dan treinen we op de heenweg niet samen, correct? :P
Naja, veel plezier dan alvast, we meeten jullie daar dan wel. Ons plan qua treinen blijft dan ongeveer hetzelfde, als het een kwartier lopen is.
Citaat van: Shaddow op 11 september 2010, 08:38:37
Ik heb trouwens nog geen ticket ofzoiets dergelijks gekocht. Is het voor mij genoeg om gewoon daar te zijn, om 12.15, op Utrecht Centraal, of moet ik nog wat meenemen/doen?

Zal ik trouwens drinken/brood/whatever meenemen of koop je dat gewoon daar?
(moet ik dan nog contant geld meenemen?)
Het is een gratis festival, dus ticket is niet nodig. Je kan wat meenemen, als je daar geen geld wil uitgeven. Sowieso moet je wel wat contant geld meenemen voor bandjes en dingen die je daar wil gaan kopen, want je kan daar niet pinnen, denk ik :P
Zelf neem ik niks mee qua eten en drinken. Ik koop het allemaal gewoon daar.
DIES IRAE DIES ILLA

Shaddow

Citaat van: Kaasje op 11 september 2010, 09:18:02
Dus dan treinen we op de heenweg niet samen, correct? :P
Naja, veel plezier dan alvast, we meeten jullie daar dan wel. Ons plan qua treinen blijft dan ongeveer hetzelfde, als het een kwartier lopen is.Het is een gratis festival, dus ticket is niet nodig. Je kan wat meenemen, als je daar geen geld wil uitgeven. Sowieso moet je wel wat contant geld meenemen voor bandjes en dingen die je daar wil gaan kopen, want je kan daar niet pinnen, denk ik :P
Zelf neem ik niks mee qua eten en drinken. Ik koop het allemaal gewoon daar.
okay!
tas meenemen om random shizzle in te gooien? (ahuwel, anders loop je daar ook maar mee te zeulen.)

Maar tim jullie waren wel 12:13 op CS toch?

Kaasje

Precies, je loopt met die tas de zeulen, daarom neem ik hem ook niet mee :P Het is alleen handig om een tas mee te nemen als je geen geld hebt om dat daar te kopen, denk ik.
En ja, 12:13 komen wij aan. Je ziet ons onder het reistijdenbord.
DIES IRAE DIES ILLA

Shaddow

Okay!

Hmm...

*denkt 2 seconden*
*loopt naar kist toe*
*haalt er een supersoaker uit*
*grijnst*
*legt de supersoaker terug*
*grijnst nog eens*
*loopt weer terug*

Tot dan ;)

Jnusch

Je kan daar wel pinnen trouwens, al weet ik niet precies waar, maar er zouden pinautomaten moeten staan :P

Jnusch

Oh, en drankbonnen zijn €2,50 per stuk en cola enzo is allemaal 1 bon (goh) en eten is duur, maar dat is logisch :P

Kaasje

Mja, ik neem alleen voor in de trein als lunch wat mee. De rest koop ik daar gewoon :P
Maar Janusch/Floor, het klopt dat jullie niet meetreinen? Anders staan we daar straks voor niks te wachten ofzo :P
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Ehm, ja, ik denk het :P Volgens mij hebben wij de trein van 11.58 ofzo, dus dan zal het wel niet xD

Kaasje

Oké, prima :D
Dan zien we jullie daar wel. Houden contact via telefoon enzo.
DIES IRAE DIES ILLA

Shaddow

Oh en ik heb mijn ouders jullie (Naomi, Tim, Floor, Janusch) telefoonnummers gegeven want dat wilden ze.

(A)

*please don't kill me please don't kill me*

Shaddow

Yay, ik ben naar een muziekfestival geweest :D

Maar ik ben nu wel moe dus ik ga wel slapen.

Maar het was wel heel gezellig :)