Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nabespreking van festivals

Gestart door Mus, 13 december 2009, 16:37:50

Vorige topic - Volgende topic

Quantum

xD

Overmorgen al :o
En ik weet niet of iedereen het al weet, maar er zijn nog wat mensen bij gekomen, waardoor we nu dus met een best wel grote groep zijn, maar ja :P

Kaasje

Tjees, chaos met al die mensen.
Falco, ging Bas V. nu ook mee? Weet hij hoe laat etc.?
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ivolod

Ik weet niet of ik nog ga, want moe en geen zin en geen geld :P

Quantum

Citaat van: Kaasje op  9 september 2010, 22:13:31
Tjees, chaos met al die mensen.
Falco, ging Bas V. nu ook mee? Weet hij hoe laat etc.?
Dunno, dat zei jij? xD
Ik heb van hem er helemaal niks over gehoord, dus ik weet niet.

En mja, ik zie nog wel, maar waarschijnlijk kom ik gewoon  :D

Kaasje

Ja, dat zei hij ook, maar ik ga er niet achteraan lopen dat iedereen die tijden weet enzo. :P
Sowieso is het stiekem wel stom dat er opeens zoveel mensen meegaan :P (als in: qua geregel, niet qua gezelligheid)
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Wie gaan er allemaal met jullie mee dan? :P

Kaasje

Geen flauw idee, to be honest. :P
Van wat ik gehoord heb, komen uit onze hoek: Falco, Ivor (nog niet zeker), Naomi, Bas V. (Non-WvW'er) en Johannes (verkering van Naomi, hoor ik vandaag ook pas dat die mee wil) en ik.
Van alleen de eerste en de laatste is bekend dat die zeker meegaan. Van Bas V. heb ik niks meer gehoord, en Naomi en Johannes gaan ook vrijwel zeker mee, maar die weten geen tijden en ik weet niet...
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Oké, duidelijk :D
Vanuit onze hoek (^-^) komen Floor en ik nog steeds en verder niemand 8)

Kaasje

Oké. Concreet plan:

Falco, Naomi, Johannes en ik vertrekken vanaf mijn huis naar Rotterdam CS, waar we de trein van 11:35 uur moeten hebben richting Leeuwarden. We komen dan om 12:13 uur aan op Utrecht CS, waar we jullie meeten. We moeten daarna de trein van 12:28 uur hebben richting Tiel. Dan komen we daar om 13:05 uur aan en moeten we nog naar het festivalterrein lopen, maar ik weet niet hoe ver dat is. We kunnen ook een trein later nemen en dan komen we om 13:35 aan, maar ik weet niet hoever het lopen is, etc. Ik denk dat Janusch daar na vanavond meer over weet en dat we dus kunnen beslissen als Janusch terug is, want als het 5 minuten lopen is, slaat het nergens op om er al zo vroeg te zijn.
DIES IRAE DIES ILLA

Quantum

Oke, ik vind het goed zo  :D
Alleen waarom moeten we vanaf jouw huis vertrekken, ik ging er eigenlijk vanuit dat mijn ouders me gewoon naar Rotterdam CS zouden brengen :P

Kaasje

Dat moet je verder zelf weten :P
We kunnen ook afspreken dat Naomi, Johannes en ik jou dan op CS ontmoeten, want ik neem wel aan dat Naomi en co. 'via' mijn huis gaan, aangezien ze op nog geen 100 meter afstand woont :P
DIES IRAE DIES ILLA

Shaddow

Citaat van: Kaasje op 10 september 2010, 18:30:21
Oké. Concreet plan:

Falco, Naomi, Johannes en ik vertrekken vanaf mijn huis naar Rotterdam CS, waar we de trein van 11:35 uur moeten hebben richting Leeuwarden. We komen dan om 12:13 uur aan op Utrecht CS, waar we jullie meeten. We moeten daarna de trein van 12:28 uur hebben richting Tiel. Dan komen we daar om 13:05 uur aan en moeten we nog naar het festivalterrein lopen, maar ik weet niet hoe ver dat is. We kunnen ook een trein later nemen en dan komen we om 13:35 aan, maar ik weet niet hoever het lopen is, etc. Ik denk dat Janusch daar na vanavond meer over weet en dat we dus kunnen beslissen als Janusch terug is, want als het 5 minuten lopen is, slaat het nergens op om er al zo vroeg te zijn.
*steekt hand op*

IK WIL OOK MEE :O :O :O :O.

dan zorg ik wel dat ik om 12:13 op CS ben.

Shaddow

Nee maar serieus mag ik ook mee? En gaan mensen ook nog terug naar Utrecht Centraal aan het einde?
En nemen mensen toevallig nog de 28/128/180 daarzo? (A)

Quantum

Jah, ik vind het best :P

Dan zijn we nu echt wel met veel mensen, terwijl we eerst eigenlijk met zijn drieën zouden gaan xD

Citaat van: Kaasje op 10 september 2010, 18:36:06
Dat moet je verder zelf weten :P
We kunnen ook afspreken dat Naomi, Johannes en ik jou dan op CS ontmoeten, want ik neem wel aan dat Naomi en co. 'via' mijn huis gaan, aangezien ze op nog geen 100 meter afstand woont :P
Uhu, dat was ook mijn idee  :)

Shaddow

Hey!

ik had al met EGB afgesproken dat ik zou komen volgens mij hoor. *of was dat nou een ander festival xD*