Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Nabespreking van festivals

Gestart door Mus, 13 december 2009, 16:37:50

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Mja, maar dat overleef ik nog wel :P en je kan ook zelf wat meenemen en niet superveel uitgeven :D
maarrehm, ja, het ligt heel dicht bij utrecht zie ik net :D Gaan jullie eigenlijk met de trein? langs Utrecht? (A)

Kaasje

36 minuten met de trein inderdaad (vanaf UCS). Het idee is wel dat wij met de trein gaan ja (toch, Quantum/Ivor?), en als we met de trein gaan, komen we volgens 9292ov.nl ook langs UCS, waar we moeten overstappen. :P
En die ene post was btw precies een minuut later 8)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Oeh, Kaaspower 8)
Dan kan ik wel bij jullie in de trein springen misschien :D

Ivolod

Vlakbij de provincie Utrecht, ja, maar het ligt bijna net zo ver van de stad Utrecht als Rotterdam :P

Kaasje

Citaat van: Jnusch op  1 september 2010, 19:46:01
Oeh, Kaaspower 8)
Dan kan ik wel bij jullie in de trein springen misschien :D
Lijkt me geen probleem (en ik zorg wel dat Ivor en Quantum daar ook geen probleem mee hebben ^-^). Concreet bespreken we dan wel, want eerst maar eens naar Berlijn :D
Citaat van: Ivolod op  1 september 2010, 20:12:34
Vlakbij de provincie Utrecht, ja, maar het ligt bijna net zo ver van de stad Utrecht als Rotterdam :P
Mja, ik dacht altijd de stad Utrecht, maar Bas zal dan wel provincie bedoeld hebben. Ik herinner me nog wel dat het traject Geldermalsen (o.i.d.) - Tiel toen opgebroken was en dat we toen moesten lopen :P
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Mja, ik vind het ook wel dicht bij Utrecht op zich... als in, het had ook in Groningen of Limburg kunnen liggen xD
En ga ik dan Blondie ontmoeten :o

Kaasje

Mits hij, nu het (vrij) zeker is dat jij ook gaat, opeens niet meer durft wel ja :D
DIES IRAE DIES ILLA

Ivolod

Jnusch

Ivolod

Kaasje

Je weet dat ik soms scheef ben in Nederlands :P

Maar, Ivor en ik zullen hem wel dwingen :D
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Ja, maar ik wilde ook reageren, dus (A)

Doe maar :D En bovendien ben ik heel lief en onschuldig en leuk en aardig, dus het is helemaal niet eng ^-^

Ivolod

Ja, als hij niet wil, slepen we hem gewoon mee ^-^

Quantum

Nou, oke dan  :D
Janusch is wel heel eng enzo, maar dan moet ik me maar over mijn angst heen zetten ofzo  :o

En ik moet zomerblondvrouw toch ooit een keer ontmoeten ^-^

Ivolod

Yeah, goed zo :D

Hoeven we geen dwangbuis te kopen (A)