Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Film] Shrek de Derde

Gestart door Maiken, 10 augustus 2007, 18:26:18

Vorige topic - Volgende topic

Maiken

Citaat van: www.pathe.nlWanneer moerasmonster Shrek tegen wil en dank koning wordt, gaat hij samen met Fiona, Donkey en de anderen op zoek naar Arthur, zijn wettige vervanger.

Shrek en Fiona vinden het niets om waarnemend koning en koningin te zijn van Far Far Away. Ze besluiten samen met Donkey en Puss In Boots op zoek te gaan naar de ware troonopvolger. Dat blijkt Artie te zijn, de neef van koningin Lillian. Hij zit op een kostschool en heeft totaal geen interesse in het koningschap. Ondertussen is Prince Charming bezig met een staatsgreep, om Far Far Away over te nemen.

Zoals gewoonlijk was ik weer eens verbaast dat ik nergens een topic kon vinden over deze populaire film, die deze zomer uitgekomen is. Omdat ik de deel een en twee zo geweldig vond, moest en zou ik deel 3 ook zien.
Alhoewel ik de derde film niet zo vermakelijk vond als de eerste twee films, is het toch echt een aanrader om te gaan zien in de bioscoop. 90 minuten om dubbel te liggen om Shrek, Donkey en Puss in Boots, vooral ideaal op regenachtige dagen. Jammer dat er weinig veranderd is aan de opbouw van het verhaal, daardoor zat ik gewoon regelmatig van: 'nu gebeurd dit' of 'straks gebeurd dat'. Dat is de reden waarom ik toch hoop dat deze 'en ze leefden nog lang en gelukkig' de laatste is voor Shrek.

elladan

Deel 3 vond ik niet zo goed als deel 2(die was gewoon briljant O0) maar ik vind inderdaad een echte aanrader! Prince Charming die alle slechteriken aanspoort het kasteel aan te vallen is erg grappig en de mislukte prinsessen zijn erg goed ingesproken. Er zijn ook wel minder grappen dan in de vorige films en ik vond de delen met Arthur erg saai. Maar het is wel een leuke film om eens te bekijken.

noƫlletje

ik vond die film best leuk  =)  :)  :D =).

Hephaistion

Ik vind die kat echt geweldig

vuris

noƫlletje

Ik vindt het leukste uit de film de baby's van Shrek en Fiona

Merel.

Ik vond hem leuk (Shrek-fan) :D
Jaa puss in boots! En dat ene stukje, Prince Charming zit op z'n paard, en in slow motion gooit ie z'n haar achterover, dat vind ik ook zo briljant :P
Vond wel dat ze behoorlijke draadje lieten hangen aan het einde naar een eventueel vervolg, meer over de opgroeiende baby's ofzo.
Merlijn was trouwens ook grappig :D

Hephaistion

kat kat kat kat kat kat kat kat kat kat kat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D