Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Discussie] Veiligheid op internet

Gestart door Dixie, 12 november 2009, 14:38:51

Vorige topic - Volgende topic

Maak jij je druk om je veiligheid / privacy online?

Ja, ik doe er ook alles aan om mijn privacy te behouden.
2 (7.1%)
Ja, maar ik onderneem niet / weinig actie.
10 (35.7%)
Mwah, soms denk ik er wel aan...
10 (35.7%)
Nee, ik ben er niet echt mee bezig
6 (21.4%)
Nee, iedereen mag alles van me weten =D
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

RoNoS

Over mij is, volgens mij, best veel te vinden. Maar geen dingen waarvan ik denk dat niemand die mag hebben. Foto's? Ja tuurlijk kun je die vinden, prima hoor, wat wil je er mee doen? Ik heb geen 'bezwaarlijke info' online staan.

Vriend van me heet 'Bart Kramer' en een andere vriend ook, daar zijn er heel veel van xD Vind dan maar eens de juiste info bij de juiste persoon :P

edit: Als ik zoek op 'RoNoS' zie ik:
Guess who's back, back again...

Selinde

Hmm, die wieowie geeft alleen maar hyves en twitter. Niet zo onwijs interessant.

En google geeft een heleboel hyvesresultaten, als ik iemand heb gekrabbeld ofzo ooit geeft ie als resultaat de profielpagina van dat persoontje. Woeh, exciting. En verder nog hier en daar een forum of zo, waar ik dan ooit heb gezeten / iets heb gevraagd.

En over die telefoonnummers, die geef ik ook niet zomaar aan iedereen (of in elk geval zet ik het niet midden op dit forum neer, maar dan over msn ofzo. Bovendien kan je niet verkracht worden over de telefoon. En voor die kleine kans dat je gestalkt gaat worden kan je altijd nog een nieuw nummer nemen. Is ook niet het einde van de wereld.

Germelia

@ Ronos: ja die vind ik ook als ik op Germelia zoek :P

RoNoS

Hij is gewoon aan iedereen gekoppeld :P
Guess who's back, back again...

Arende

ik weet niet kijk je moet er wel mee oppassen, ik geloof best dat ik zelf de verkeerde dingen al op internet heb gezet die tegen mij gebruikt kunnen worden enzo als ik wil. maarja ik doe het wel zelf.
dat hyves met goldmember is stom, maar ik heb uitgezet dat goldmembers mij kunnen zien dat ik kijk, want dat was echt heel naar :P
vriendinnetje van mij die ging dus met zo'n jongen, maar hij was ook met een andere meisje aan het ouwehoeren en zij keek dus hele tijd op haar hyves
kreeg ze zo'n mailtje: " ja waarom kijk je hele tijd op mijn hyves."
oeeh best lullig  :D

Selinde

Sowieso ben je best wel zielig als je gaat betalen voor een Goldmembership op hyves. :P kweetniethoor maar dan heb je echt geld over ofzo.

Mus

Ik ben één keer Goldmember geweest, voor een maandje; dat is maar 3 euro nog wat geloof ik. Ik wilde eens zien wat voor extra's je daadwerkelijk nou had en of het echt zo Gold is als dat men doet denken.
Maar het slaat nergens op, je kunt wel het één en ander zien maar heel veel mensen hebben inderdaad die optie uit staan dat anderen niet kunnen zien waar je kijkt. Ik heb dat geloof ik aan staan omdat het me niets kan schelen of anderen zien dat ik op hun hyves aan het neuzen ben.
En je kunt zo'n tekst ballonnetje boven je hyves plaatsen, iets wat ik echt heel triest vind.
En dan heb je die stomme gadgets dat je elkaar kunt high fiven en dat streetdinges; dat vind ik ook heel idioot.
Ik heb dat ook even gehad maar snel weer weggehaald. Nu staat Ryan Adams er weer in + Absolutely Fabulous :D
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Ik vind 3€ voor zoiets gaars best veel hoor, per maand :P
En ben ik zo'n parasiet ofzo, dat iedereen mijn ava krijgt? XD

Mus

Veel? Ach, het was voor één keer. Dat kon ik best missen.

Simile

Met mijn voor+achternaam vind je alleen mijn hyves pagina (die geblokkeerd is voor niet-vrienden) en mijn facebookpagina (idem). Met de nick die ik hier heb (Simile) kom ik alleen maar anderen tegen die dat kennelijk als achternaam hebben. Maar ik let er ook wel een beetje op... :)

Arende

ik wil best wel een keertje goldmember zijn, ik vind het best leuk om te kijken wie mij bekijkt eigenlijk :P maar elke keer is zo overdreven

adriaan

Ik ben ook goldmember geweest, voor drie maanden zelfs :P maar ik had geen zin om het te verlengen, zo nodig was het nou ook weer niet :P

Ralmuski

Nooit goldmember geweest. Dat vind ik zo wannabe en je moet er nog voor betalen ook. Ik weiger sowieso voor een hoop dingen te betalen die altijd gratis zijn geweest en ik heb eigenlijk een beetje haat aan mensen die er dan wel voor betalen omdat ze dan het een soort van acceptabel maken om geld te vragen voor die ongein. Voor je het weet is het standaard.
Daarom zul je mij nooit WoW zien spelen bv.

Jnusch

Helemaal mee eens, +veel.
Hebben ze me ook al met Last.fm geflikt :(

Mus