Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Het Fantastischte Verhaal

Gestart door Jnusch, 26 oktober 2009, 14:31:31

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal vond je het best?

Arende & Jowelle
2 (12.5%)
Meister & Janusch
2 (12.5%)
Linqy & Zabulus
5 (31.3%)
Dixie & Maedhros
2 (12.5%)
Amilmarith & Armoghoma
0 (0%)
Wschoolf1 & Koeks
0 (0%)
Shaddow & Kaasje
3 (18.8%)
Erwtje & Remus123
0 (0%)
LolaxLita & Lianne
0 (0%)
Ralmuski & Flooros
2 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Stemmen gesloten: 17 november 2009, 14:38:28

Jnusch

Nou, de verhalenwedstrijd is weer voorbij!
Jammer genoeg is geen enkel verhaal helemaal afgemaakt, maar aan de andere kant, er is gelukkig maar één verhaal nooit begonnen...
Nu is het tijd om te stemmen op het beste, meest fantasyrijke verhaal. Het wordt op prijs gesteld als je niet op jezelf stemt, gun anderen de overwinning ook ;). Verder is het handig om alle verhalen gelezen te hebben natuurlijk, maar aangezien niet iedereen daar tijd (en zin) voor heeft, raadt ik aan om de eerste of eerste twee posts van elk verhaal even te lezen. Dan heb je in ieder geval een idee.
Natuurlijk hoef je er geen rekening mee te houden, maar de bedoeling was een verhaal van rond de 10 000 woorden te schrijven, dit kun je dus meenemen in het maken van je keuze.

Je mag, uiteraard, maar op één verhaal stemmen, je kunt je stem eventueel nog wel wijzigen. De poll blijft 22 dagen open, je hebt dus 17 november de tijd om je stem uit te brengen.

In dit topic mag gediscussieerd worden over het beste verhaal :)

Erwipro

Niet Eriwpro :P
Wanneer zal ik es gaan lezen (A)

Jnusch

Sorry :P

Ik heb trouwens het topic met vragen en dat met de opdracht bij elkaar gevoegd en ont-stickied, maar het staat er nog wel gewoon ;)

Arende

gosh eerlijk gezegd vrij weinig gelezen nog :P

Meister

Ik durf niet te stemmen ik heb bijna alle eerste posts gelezen maar vond er geen een echt leuk genoeg om de rest te lezen (van sommige heb ik uit verveling ook een 2e gelezen). Daarbij vond ik het ook suf om mijn eigen verhaal nog eens te lezen hoor dus miss was het gwn mijn genre niet...

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Erwipro

Oh dan zal dat mij ook wel gaan overkomen (A)

Shaddow

ik kan me niet voorstellen dat iemand op ons zou gaan stemmen, we zijn niet eens verder gekomen dan de eerste post :'(

Zabulus

Ik heb niet alles gelezen, maar welke ik zeker de moeite waard vond, (en ook een beetje in de buurt kwam van de 10.000) was het verhaal van Dixie en Maedros (buiten ons eigen verhaal uitereerd ;))

Dus daar gaat mijn stem naar

Ook al verdient eigenlijk niemand hem, zijn zij wel de betere

Jnusch

4000 in de buurt van 10000? :P

Ik moet nog even gaan lezen, kan me er nog niet zo toe zetten

Zabulus

Citaat van: jnusch op 27 oktober 2009, 17:10:22
4000 in de buurt van 10000? :P

Vergeleken met sommige anderen. Aangezien niemand het heeft gehaald, moet je je grenzen verlagen ;)

Arende

Zabulus

Maar die vind ik niet zo leuk  :P

Jnusch

Ik heb jullie verhaal wel soort van gelezen, alleen het fantasy-gehalte viel me nogal tegen geloof ik

Arende

ja dat zou komen maar toen had (ik) geen zin meer, want ik vind fantasy echt stom en ook stom om te lezen :D