Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film zou je anderen aanraden?

Gestart door Prophet, 27 juli 2009, 20:11:59

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Oh en als er trouwens een animatiefilm is die ik iedereen zou aanraden, dan is het wel Finding Nemo ^-^

*kent heel weinig van de films die hier genoemd worden*

Jnusch

Wall-E! Die is wel echt omg :D

En NATUURLIJK The Lion King (1), als we het dan toch over kinderfilms hebben :P

The Plague Dogs moest ik trouwens net aan denken, dat was echt een zielige film. Naar een boek van Richard Adams (Waterschapsheuvel). Maar die heb ik heel lang geleden gezien.

Erwipro

Mus

Wall E wil ik nog zien ja!

Spirited Away
Japanse animatie film.
Je moet er van houden, en ik vind 'm heel gaaf!

Final Fantasy: Advanced children
Gebaseerd op een Playstation spel.
De must voor elke FF fan! Aeris, Tifa, Cloud... I love it!

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Kidulthood. Over een stel kinders in London ofzo. Iig van die Engelse achterbuurtkinderen. Weet niet of het nou per se een goeie film is, maar hij was wel cool. (Ugh, ik moet echt mijn vocabulaire gaan uitbreiden :P)

Er is ook een boek van. Maar volgens mij is dat film->boek. Dus dat stelt niet zo superveel voor.

Mus

Klinkt wel interessant.

Billy Ellioth
Een Engelse jongen die opgroeit in een harde arbeidersgezin heeft een droom: balletdanser worden.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Citaat van: Mus op 27 juli 2009, 22:32:25
Klinkt wel interessant.

Billy Ellioth
Een Engelse jongen die opgroeit in een harde arbeidersgezin heeft een droom: balletdanser worden.

Jaaaa :D
Ik vind het einde echt zooo mooi. (Het aller-, allereindeste einde. Met die sprong :P)

Jnusch

Lost in Translation :D
Wonder boven wonder (namelijk: Afschuwelijk Bleghwijf Scarlett Johansson) vond ik die best wel cool.

Erwipro

Mwah die ben ik ongeveer vergeten dus heeft vast niet genoeg indruk op mij gemaakt XD

Jnusch

Het is ook best wel een niks-film. Maar ik vond 'm toch wel goed.

Meister

Stelletje spammerds dat jullie zijn xD

Meeste films die ik kijk ben ik een paar dagen later vergeten en die zal ik dan ook niet iemand anders echt aanraden (ook niet afraden).

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Spirited Away is mooi. Maar ik raad eigenlijk alle Ghibli Studio films aan. Met als toppers Princess Monoke en Howl's Moving Castle.

En ik vind 'The cave of the yellow dog' helemaal geweldig.

Shukriya

Citaat van: Mus op 27 juli 2009, 21:22:47
Pan's Labyrinth vond ik heel vaag! Ik hou van fantasie maar ik wist niet zo goed wat ik moest met deze film.
Hoe kom je aan die Zweedse films?
Vroeger op Villa Achterwerk kwamen daar veel scandinavische films. Ik was altijd enorm geboeid.

Neverending story.
Toelichting lijke me niet nodig :)

Pan's Labyrinth is een zeer indrukwekkend film. Echt ik moest huilen op het eind net als mercedes!! Ik zou het zeker aanraden.
Stardust is echt leuk, een film met humor, veel magie, liefde *cute*, jaloezie, zwaardgevechten en piraten. Een echt leuk film. Maar ik zou als eerste Pan's  Labyrinth aanraden!!

Arende

stardust vond ik echt vreselijk slecht :P

Jnusch

Dat lijkt mij ook best wel een domme film :P