Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Volgens mij had je gezegd dat je 'm ging lezen :P
Ik wil 'm ook lezen :D Moet ik ook nog van een vriendin, net als Catcher in the Rye, maar die blijkt mijn papa te hebben, dus die ga ik nu misschien maar lezen ofzo 8)

Inuzuki

Ik ben met komt een vrouw bij de dokter bezig

Jnusch

Inuzuki

Ik ben pas op bladzijde 100, maar het leest lekker door en ik vind het wel een leuk boek. Maar ik heb de film al gezien :P

Jnusch

Ja, ik ook, vandaar dat ik 'm wil lezen :P

Inuzuki

Ilsette

Ik heb dat boek al gelezen.  ^-^
En de film al gezien.  :)

Jnusch

Ik heb het boek én de film al gezien ^-^

Jnusch

Ik moet echt lezen :( MEER. Dit jaar heb ik echt te weinig boeken betast, tot nu toe (schooljaar that is)

Vakonov

Selinde

Ik ga bijna beginnen aan The Man Who Mistook His Wife For A Hat 8)

Jnusch

Oliver Sacks! 8)

Eén boek van hem gelezen, Awakenings, nav de film, en dat viel best wel tegen (A)

Selinde

mja maar dit schijnt zijn beste boek te zijn dus zal iig beter zijn dan Awakenings :P

En ik ga hem lezen nav mijn inleiding cognitiewetenschappen blabla, omdat dit echt van die koele dingetjes daaruit zijn enzo en koeeeeeel :D

Jnusch

Het was niet zozeer dat het niet goed was, maar gewoon niet interessant, omdat het echt van die case descriptions waren, dus niet echt een leesboek :P Maar ik wil nog steeds wel meer dingen van 'm lezen, dus wie weet, als jij nou heel enthousiast bent, dat ik me er dan nog wel aan waag :D

Erwipro

Citaat van: Selinde op 29 januari 2010, 19:55:48
Ik ga bijna beginnen aan The Man Who Mistook His Wife For A Hat 8)
Oooh! Daar ben ik ook aan begonnen omdat mijn docente Cognitieve Psychologie het daar altijd over had :P
En die vond ik in het Spaans (El Hombre Que Confundió A Su Mujer Con Un Sombrero, ik weet em nog :P) en die ging ik dus naast de Engelse lezen, maar dat ging langzaam, waardoor mijn motivatie om em te lezen verdween denk ik :P