Bordspel dag 5 - Overlegtopic

Gestart door 123berber, Gisteren om 16:23:23

Vorige topic - Volgende topic

123berber

In dit topic mogen jullie met elkaar overleggen over de zetten die jullie willen doen. Mochten er vragen zijn over het spel, dan mogen die hier alvast geplaatst worden.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wesp in Glas

Wat gebeurt er als we een deadline missen?

123berber

CiteerIn het geval dat een team niet binnen de gestelde tijd reageert, dan ga ik ervanuit dat een team het gebouw overslaat. In het geval van een paarse gebouw betekent dit ook stoppen met spelen.

Wesp in Glas

Citaat van: 123berber op Gisteren om 16:54:28
CiteerIn het geval dat een team niet binnen de gestelde tijd reageert, dan ga ik ervanuit dat een team het gebouw overslaat. In het geval van een paarse gebouw betekent dit ook stoppen met spelen.
Heftig

Beertje

Wat gebeurd er als ik alle deadlines mis? Ik moet werken en leven
I love Elias

123berber

Jullie spelen samen als een team, maar 1 iemand hoeft daadwerkelijk te posten.

Wesp in Glas

Ja maar je moet eerst wachten tot er 2 andere gepost hebben. Stel dat iedereen tussen 22:00 en 00:00 op bed ligt en er zijn maar 2 mensen online die allebei al gepost hebben. Dan stopt het spel?

EliasTheBest

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 17:44:32Ja maar je moet eerst wachten tot er 2 andere gepost hebben. Stel dat iedereen tussen 22:00 en 00:00 op bed ligt en er zijn maar 2 mensen online die allebei al gepost hebben. Dan stopt het spel?

Weten we wel snel of de wolven nog met meer dan 2 zijn XD

Wesp in Glas

Ingrid007 en Mexicanosnack zullen vast nog wel een medewolf hebben. Met z'n 3en kunnen ze vast wel woensdag tot en met zaterdag van 09:00 tot 00:00 bezetten. Dat is maar 4 dagen lang de hele dag beschikbaar zijn. Ik voorzie geen problemen.

loetjef

Jeetje ik vind dit wel een beetje pessimistisch  ::)  We zijn met 25 mensen, daartussen zitten vast wel genoeg actieve mensen om dit spel te spelen. En zo niet dan zien we dan wel verder.

De spelleiders stoppen hier veel tijd in, en door de inactiviteit hebben ze al hele andere keuzes moeten maken. Laten we dankbaar zijn dat ze proberen dit om te gooien op een manier die beter werkt voor de spelers. Als je er verder niks mee te maken wilt hebben, kun je er ook voor kiezen om er gewoon niks mee te doen en er niks van/over te zeggen.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Beertje

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 17:53:32Ingrid007 en Mexicanosnack zullen vast nog wel een medewolf hebben. Met z'n 3en kunnen ze vast wel woensdag tot en met zaterdag van 09:00 tot 00:00 bezetten. Dat is maar 4 dagen lang de hele dag beschikbaar zijn. Ik voorzie geen problemen.
Nee ik ook niet. Dit is alsof je zeeslag speelt in het vliegtuig met degene in de rij achter je, alleen kan in dit
I love Elias

Beertje

Geval de speler achter je ook nog jouw zet doen.

I love Elias

Falsifica

Zullen we spelers gewoon bij hun namen gaan noemen Wesp. Buiten dit spel zijn dit twee ontzettende lieve mensen, dat ze in het spel een andere alliantie hebben betekent niet dat we ze zo moeten behandelen.  ;)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Kid

EliasTheBest

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 18:26:50Zullen we spelers gewoon bij hun namen gaan noemen Wesp. Buiten dit spel zijn dit twee ontzettende lieve mensen, dat ze in het spel een andere alliantie hebben betekent niet dat we ze zo moeten behandelen.  ;)

Ik heb liever dit dan voornamen waarvan ik niet weet bij wie ze horen. Ik neem aan dat jullie me ook vanaf nu gewoon EliasTheBest noemen ipv Elias. Dank u voor de medewerking.