Overlegtopic

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:20:51

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Dan Ijn de dobbelstenen voor zilveren dienblad ook niet top voor andere

Thelight288

Ik denk dat we serieus kans maken dit te winnen

Thelight288

3 vosjes van 22 punten had liever hoger gehad maar is niet verkeerd

himan

Ik zou Thelight dan ook maar kiezen, niet?

Thelight288

@adriaan bijrollen opvragen mag denk ik niet he?

Wurn

Ik stel voor dat het gaat naar thelight. Lijkt me vrij obvious omdat hij de kar getrokken heeft én bewezen goedje is.

En ik denk aan het opvragen van de conversiewolf als rol.
Howl with me fellow wolves. Howl!

Thelight288

Ja ik denk ook aan conversie zijn paar mensen hier die ik vertrouw maar ik ben meest bewezen. En ben op dit punt niet geconverteerd

Wurn

Dat laatste kunnen we niet zeker weten though ::) Ik ben echter bereid het risico te wagen. Jij moet toch 5 namen noemen en dan moet je jezelf helemaal klemlullen als echt geconverteerd bent.

Thelight288

Van mezelf weet ik dat ik goed ben ik zou het fijn vinden als ik idd mag, maar verder zou ik wurn iig ook wel mee vertrouwen. Als mensen bang zijn voor conversie bij mij. Kijk maar

Thelight288

Citaat van: Wurn op 24 augustus 2026, 13:13:07Dat laatste kunnen we niet zeker weten though ::) Ik ben echter bereid het risico te wagen. Jij moet toch 5 namen noemen en dan moet je jezelf helemaal klemlullen als echt geconverteerd bent.

2e priester!!!

Wurn

2de priester? Ik snap even niet wat je bedoelt

Thelight288

Was een grapje mij laten priesteren als ik niet sterf ben ik nog goed  :D

Thelight288

Maar goed conversie eens ik of Wurn het ontvangen?

BloodWolf14

Kid

Als we conversiewolf gaan vragen, is het dan handig om dat te laten doen door iemand die in de top 3 van conversietargets staat?

Ik zou zelf mezelf of Wurn hebben gekozen, maar ga geen bezwaar maken tegen Thelight.