[Welkom] Jullie zijn de echte gamers hier

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 21:31:19

Vorige topic - Volgende topic

himan

Op wie zal ik stemmen angelique? Moonnzzz?

Thelight288

Ja maar slechtje smeekt ook als hij niet consistent is vak je sws door de mand, ik heb nog twijfels aan ze. Ik had met Chris over, leek handig om een verdeling van adelstemmen dat Angelique sterft als ze wolf is en moonzz sterft als Angelique geen wolf is

Thelight288

BloodWolf14

Het is nu 6 voor Moonzzz en 4+1 voor Angelique.

Ik kan nog switchen naar Angelique voor 6 vs 5+2. Dan is daar een meerderheid. Of @himan op Angelique en ik blijf op AGR staan. Denk dat dit misschien beter is?

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  1 september 2026, 15:47:36Het is nu 6 voor Moonzzz en 4+1 voor Angelique.

Ik kan nog switchen naar Angelique voor 6 vs 5+2. Dan is daar een meerderheid. Of @himan op Angelique en ik blijf op AGR staan. Denk dat dit misschien beter is?

Ja zoiets kan wel

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  1 september 2026, 15:47:36Het is nu 6 voor Moonzzz en 4+1 voor Angelique.

Moonzz heeft weer wat stemmen erbij

himan

Thelight288

Dan moeten we even kijken of BW nog moet wisselen later

BloodWolf14

Staat nu 8/8 gelijk en Elias/Chaos/AGR kunnen nog gek gaan doen. Daarnaast zit iedereen al op Moonzzz of Angelique.

Ik hou het wel in de gaten en kijk even wat het beste is voor mijn stem nog :)

Thelight288

BloodWolf14

Ja heel jammer :(

Keek om 20:59 op de telefoon en stemmen tellen duurde net te lang om nog te kunnen wisselen. Ik was spontaan (echt 20:41 ofzo) nog naar een verjaardag van kennissen dus niet helemaal op de tijd gelet :/

Het liefst zou ik vandaag weer een spreiding hebben, maar misschien eerst even afwachten of die nog natuurlijk ontstaat zodat we niet opvallen. Gezien we alledrie nog leven denk ik niet dat slecht hier geconverteerd heeft :)

Zo wel heel netjes gespeeld Luuk ;)

BloodWolf14

Ik ga hier gewoon even alle info delen, want redelijke kans dat ik lunch ben komende nacht.

Claimlijst:
AGR - Sjamaan (gecheckt)
Angelique - Delver?
Beertje - Burger + zvw Wannas
Blood - Burger -> Priester
Chaos - Wamster?
DF - Burger?
Elias - Welp -> Slechte Bengel
Fals -> Houden we even stil ivm mogelijk conversie ;)
Himan - Burger
Kaasje - Jager?
Lan - Jager?, doet zich voor als Onzekere Welp bij slecht
Loetjef - Ziener? (conversie?)
LW - Prins?
OK - Raddraaier -> Goede? Welp
William -> Bisschop
Skunki -> Gokker?
Light - Priester
Water - Delver?
Wesp - Burger?

Mocht ik sterven zet Falsifica hier. Anders William

Thelight288

Ergens wil ik ook richting lustige pushen. Denk dat hij meeste kans heeft

himan

BloodWolf14

Winst! Wat goed!

Maar, dan weet jij nu ook waar ik mee werk Himan.

Het feit dat er sinds de dood van Mex geen nieuwe slechtjes benoemd zijn vind ik wel zorgwekkend.

Zowel de kant van Beertje als Loeka hebben helaas niemand gevonden. Elias is hoogstwaarschijnlijk gepromoveerd maar niet zeker. AGR is nog steeds als Sjamaan iedereen aan het bekijken en info doorspelen.

Slecht heeft op dit punt denk ik een enorme informatievoorsprong op overgebleven goedjes. Weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Ergens wil ik yolo gaan en deze hele fk lijst openbaar gooien in het Dt en zien waar gevechten uitbreken.