[Welkom] Jullie zijn de echte gamers hier

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 21:31:19

Vorige topic - Volgende topic

himan

Ja hoor, het lukt! Ik ben heerlijk iedere nacht een tukkie aan het doen en dan word ik wakker, blijken er weer allemaal mensen weg te zijn. Tsja, geen idee. :D  ;D

Thelight288

ja hoeven niet heel veel te doen haha, adelstemmen inzetten is zo ook niet nodig

Thelight288

We weten al dat bordspel verloren is. Slecht heeft goed gespeeld klein beetje geluk gehad maar komt dus nog n conversie aan

Thelight288

moonzzz is ook vrij zeker slecht, vgm ook ergens bekekenen

met bordspel was skunki paar keer online dat wolven n zet hadden gedaan. i kverdenk skunki ook nog. rest minder zeker, maar slechtjes zitten ongeveer in lijstje wat fals poste

BloodWolf14

Daar was ik al wel vanuit gegaan ja. Enkel Moonzzz was hier nog een onzekerheid voor mij met de lynch op Carnage.

Thelight288

Ja die extra conversie is kut wordt denk krap als we adel niet hadden ondanks er zoveel slechtjes uit zijn. Gok dat fals of kid geconverteerd gaat worden, of Loeka hoe actief ze is.

Moonzzz had gisteren al gebeuld kunnen worden imho, al was t riskant lw of aint konden ook nog zijn. Vond t sowieso opvallend hoe moonzz ineens tot leven kwam vlak voor de dl

Aint zou sjamaan zijn wat ik nu hoor

BloodWolf14

Hm zou kunnen. Veel hulpjes dan dit spel.

Dan zijn er sowieso 2 conversiewolven. Anders heb je te weinig startwolven. Vind ik ook logisch met Adel eigenlijk

Thelight288

2 Leugenwolf, ketter zullen vast nog meer zijn. Hoeft niet perse 2 conversies

Thelight288

Dragonfly is nu heel opzichtig slechtjes aan t verdedigen xD

Thelight288

ik heb even overzichtje voor ons

aint - sjamaan
angelique - delver
beertje -ziener of in mee contact
bloodwolf - burger nu priester?
chaos - claimt wamster
dragonfly - burger
elias welp met bengel krachten door raddraai
fals ziener- geconverteerd volgens beertje
himan geen diee maar adel
kaasje geen volbloed wolf
kid beul
lan geen idee
loetjef - iets van wamster oid weet t niet precies
lustige - claimt prins
moonzz - conversiewolf gezien volgens beertje
OK - raddraaier nu welp krachten (als die slecht kiest is die opgegroeit
williambz bisschop
skunki gokker gaat lynchbescherming kopen
thelight priester
waterwork delver
wesp- geen flauw idee openlijke burger claim was wel fake dat ik hoorde

BloodWolf14

@himan misschien leuk om onze Adel hier te testen.

Zou jij eventueel Skunki willen stemmen vandaag? Als we die op 1 stem minder kunnen krijgen, maar met 2 Adel-stemmen kunnen we die direct testen op wolf zijn of niet.

En als die sterft als wolf weten we direct dat er ook niet geconverteerd is in de Adel. Anders werken die stemmen niet meer namelijk :)

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 31 augustus 2026, 10:24:13@himan misschien leuk om onze Adel hier te testen.

Zou jij eventueel Skunki willen stemmen vandaag? Als we die op 1 stem minder kunnen krijgen, maar met 2 Adel-stemmen kunnen we die direct testen op wolf zijn of niet.

En als die sterft als wolf weten we direct dat er ook niet geconverteerd is in de Adel. Anders werken die stemmen niet meer namelijk :)

Zo werkt t nogmaals niet ook als ik of himan geconverteerd zou zijn, zijn onze stemmen nog steeds dubbel op andere wolven

Thelight288

Dus die conclusie zou je nog niet kunnen trekken verder

BloodWolf14

himan

Skunki claimt ook gokker bij mij,  dus dat is consistent iig.

Hij smeekt me niet op hem te stemmen.