Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:25:18

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Thelight288

Shaddow

Okay nu word het interessant of we de robijnen willen houden.

we hebben nu 1 robijn van zwart en 1 robijn van paars, plus 1 robijn van dit vlakje en we hadden volgens mij nog 1 robijn? Dus dat zijn 4 robijnen voor 2 extra overwinningspunten, of misschien kunnen we er extra druppels van kopen? Kunnen we twee keer een extra druppel kopen met een extra robijn?

Thelight288

Als we blauwe rapen krijgen we alsnog de robijn, maar die kans is niet super groot

Thelight288

Als we meer zwarte hebben ook nog robijn hoeveel robijnen hebben we

Aintgotrhythm

Ik wil helpen maar ben het even kwijt

Shaddow

We hebben nu 1 robijn en we krijgen nu 1 robijn van paars, 1 van zwart en 1 van het veld waar we opstaan. Dan zouden we 4 robijnen hebben.

Thelight288

Ja kunnen denk stoppen met zwart andere hebben geen 2 zwarte vgm in de zak en dan kunnen we robijn krijgen en druppel en dan kunnen we punten mee verdienen

Thelight288

@123berber als r spel eerder stopt vanwege tijd gaan dan nog laatste ronde effecten in of is t gewoon zover we nu zijn? Maar geen speciale regels?

Aintgotrhythm

Citaat van: Thelight288 op 17 augustus 2026, 18:53:48Ja kunnen denk stoppen met zwart andere hebben geen 2 zwarte vgm in de zak en dan kunnen we robijn krijgen en druppel en dan kunnen we punten mee verdienen
let's go! 8)

123berber

Daar kan ik nog niks over zeggen, want dat zou oneerlijk zijn voor de andere teams

WCeend!! Zomerspelen 2014

Thelight288

Shaddow

Denk dat we wel in een goede positie zitten om te stoppen, maar vind het lastig inschatten.

Thelight288

Citaat van: Aintgotrhythm op 17 augustus 2026, 18:54:59
Citaat van: Thelight288 op 17 augustus 2026, 18:53:48Ja kunnen denk stoppen met zwart andere hebben geen 2 zwarte vgm in de zak en dan kunnen we robijn krijgen en druppel en dan kunnen we punten mee verdienen
let's go! 8)

Dat laatste niet zeker miss kunnen we dan beter door, maar laten we maar stoppen denk opzich kunnen we nog veilig pakken en miss op 20 en 6 punten komen nog

Shaddow

Vind het ook best om door te gaan