Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:22:57

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Ja zat in mijn hoofd met 19.  :(

Maar mooizo!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Dit gaan we dus noooit winnen  :"(  :"(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Ja we kunnen dit dus alleen winnen door echt heel veel geluk te hebben.. >:(

LustigeWolf

witte 3 terugstoppen toch?

Mexicanobroeder

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Ik denk dat we minimaal 12 punten nodig hebben om kans te maken met onze 7 punten achterstand. En misschien door het event zelfs nog meer.

Mexicanobroeder

We hebben er nu.. 9? Dus sowieso nog 3 nodig.

Falsifica

Als we 20 halen, kunnen we nog 4 overwinningspunten ermee bemachtigen.

+ 2 robijnen is nog eens 1 punt.

Maar dan ben ik bang dat we nog steeds te kort komen  :(
- Captain Jack Sparrow

LustigeWolf

door tot 20 lijkt me iig goed.

Mexicanobroeder

Ja als we op 20+ en 6 komen staan we op 12. Het lijkt me alsnog erg weinig overigens, maar dan doe je nog een beetje mee.

Falsifica

Ik laat het aan jullie.

Ik zou zeggen stoppen. Maar ben bang dat we niet genoeg hebben
- Captain Jack Sparrow

LustigeWolf

Ik weet niet hoe hard dit kan gaan, maar het klinkt als te weinig

Mexicanobroeder

Kan me persoonlijk niet voorstellen dat dit genoeg is met onze flinke achterstand

LustigeWolf

20% kans op kapot gaan