Afscheidsspel: Bordspellenweek

Gestart door adriaan, 3 augustus 2026, 07:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Aintgotrhythm

adriaan

Aangezien niemand iets vermeldt over personage, neem ik aan dat iedereen die zich tot nu toe heeft ingeschreven meedoet als zichzelf. Vermeld dat anders even.

Mexicanobroeder

Angelique

Wesp in Glas

Citaat van: adriaan op  3 augustus 2026, 07:51:15Schrijf je hieronder in door te zeggen of je als jezelf speelt of als een ander forumlid. Het spel begint vrijdagavond 14 augustus.
Hoe moet ik dit begrijpen? Ik mag spelen als Adriaan? (Mits Adriaan daar toestemming voor geeft)

Wannas

123berber

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 22:27:20
Citaat van: adriaan op  3 augustus 2026, 07:51:15Schrijf je hieronder in door te zeggen of je als jezelf speelt of als een ander forumlid. Het spel begint vrijdagavond 14 augustus.
Hoe moet ik dit begrijpen? Ik mag spelen als Adriaan? (Mits Adriaan daar toestemming voor geeft)

Naast het weerwolvenspel zal er een verhaaltopic zijn waarin we een verhaal schrijven. Het thema van het verhaal is een forum reunie tien jaar na het sluiten van het forum. Het verhaal is niet verplicht maar optioneel. In het verhaal speel je als jezelf, zoals Redeast, Adriaan en ik zullen doen en vertellen we wat we allemaal meemaken op de reunie vakantie.
Mocht je het nou leuk lijken, dan kan je ook met iemand afspreken dat jullie elkaar spelen in het verhaal over tien jaar. Dat wil zeggen dat ik bijvoorbeeld met Adriaan speel en Adriaan met mij. Indien je dit zou willen, dan is het belangrijk dat jij en de speler daar allebei consent voor geven.
Hopelijk is je vraag zo beantwoord?!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wesp in Glas

Citaat van: 123berber op Vandaag om 10:00:05
Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 22:27:20

Naast het weerwolvenspel zal er een verhaaltopic zijn waarin we een verhaal schrijven. Het thema van het verhaal is een forum reunie tien jaar na het sluiten van het forum. Het verhaal is niet verplicht maar optioneel. In het verhaal speel je als jezelf, zoals Redeast, Adriaan en ik zullen doen en vertellen we wat we allemaal meemaken op de reunie vakantie.
Mocht je het nou leuk lijken, dan kan je ook met iemand afspreken dat jullie elkaar spelen in het verhaal over tien jaar. Dat wil zeggen dat ik bijvoorbeeld met Adriaan speel en Adriaan met mij. Indien je dit zou willen, dan is het belangrijk dat jij en de speler daar allebei consent voor geven.
Hopelijk is je vraag zo beantwoord?!
Ja helemaal duidelijk. Je mag als elkaar spelen (mits consent) en niet als een random willekeurig lid van het forum die niet meedoet.

redeast

1. Falsifica
2. Kid
3. Wurn
4. Bloodwolf14
5. Perry
6. TheLight288
7. Castiel.
8. Zuna
9. RoodHapje
10. Orange-King
11. Himan
12. Fannieklm
13. Robin89
14. Waterwork
15. Aintgotrhythm
16. Angelique
17. Wannas
18.
19.
20. Mexicanobroeder

Lan

1. Falsifica
2. Kid
3. Wurn
4. Bloodwolf14
5. Perry
6. TheLight288
7. Castiel.
8. Zuna
9. RoodHapje
10. Orange-King
11. Himan
12. Fannieklm
13. Robin89
14. Waterwork
15. Aintgotrhythm
16. Angelique
17. Wannas
18. Lan
19.
20. Mexicanobroeder

BloodWolf14

Citaat van: Wesp in Glas op Vandaag om 10:32:47Ja helemaal duidelijk. Je mag als elkaar spelen (mits consent) en niet als een random willekeurig lid van het forum die niet meedoet.
Je zou in principe een volledig fictief persoon kunnen verzinnen (op naam van een forumlid dat nooit actief is geweest?) en ons die laten leren kennen in het verhaal :P