Afscheidsspel: Bordspellenweek

Gestart door adriaan, 3 augustus 2026, 07:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

34. Wesp. Ik speel als Robbendinho

Waterwork

LustigeWolf

NoicreC mag blijkbaar niet meedoen
31. noicreC als Bassie
32. LustigeWolf als Adriaan

35. LustigeWolf als Piet Piraat

Beulgemeester

Ik verwacht helaas over 10 jaar niet meer onder de levenden te zijn vanwege een tragisch waterski ongeluk in de bergen van Sri Lanka. Dus ik kan niet meedoen. Maar veel plezier en succes allen in dit laatste spel. Ik zal met veel plezier (hoop ik) jullie verhaallijn volgen.

Wesp in Glas

Citaat van: Beulgemeester op 11 augustus 2026, 23:32:08Ik verwacht helaas over 10 jaar niet meer onder de levenden te zijn vanwege een tragisch waterski ongeluk in de bergen van Sri Lanka. Dus ik kan niet meedoen. Maar veel plezier en succes allen in dit laatste spel. Ik zal met veel plezier (hoop ik) jullie verhaallijn volgen.
Veel beterschap. Hopelijk krijg je geen schadeclaim van de olietanker waar je tegenaan voer.

123berber

1. Falsifica > Speelt als Femsel
2. Kid
3. Wurn
4. Bloodwolf14
5. Perry26
6. TheLight288
7. Castiel.
8. Zuna
9. RoodHapje
10. Orange-King
11. Himan
12. Fannieklm
13. Robin89
14.
15. Aintgotrhythm
16. Angelique
17. Wannas
18. Lan
19. Shaddow
20. Mexicanobroeder
21. Chaosimsystem
22. EliasTheBest > Pipo de clown??!!
23. Ingrid1234
24. Sjaera
25. Moonzzz?
26. Loetjef
27. Carnagerazor
28. Skunki
29. Dragonfly
20. Kaasje
31. Lustigewolf > Piet Piraat
32. Beertje > VOC Mentaliteit?
33. Wesp in Glas > Robbendinho > Eliasthebest?

@Moonzzz doe je mee? Loetjef heeft bedacht dat je meedoet, maar geen bevestiging meer gezien van jou. Voorlopig dus nog met een vraagteken
@LustigeWolf We hebben geen lid wat Piet Piraat heet. Ik ga er dus vanuit dat je schrijft als jezelf die Piet Piraat Cosplayt.
@Beertje We hebben geen lid wat VOC Mentaliteit heet en dat kan dus niet. Ik ga er vanuit dat je als jezelf schrijft.
@Wesp in Glas Ik neem aan dat je Eliasthebest bedoelt in plaats van Robbendinho? Geeft Elias daar toestemming voor?
@EliasTheBest We hebben geen lid wat Pipo de clown heet. Misschien kan jij als Wesp in Glas gaan schrijven, aangezien die als jou wilt schrijven?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wesp in Glas

Beertje

I love Elias

123berber

@Beertje
VOC mentaliteit laatst actief: 9 april 2018, 15:13:33
Ik kan dit niet toelaten mits deze speler op een manier consent kan/gaat geven in dit topic.

@Wesp in Glas
Robbendinho laatst actief:22 augustus 2021, 19:39:39
Ik kan dit niet toelaten mits deze speler op een manier consent kan/gaat geven in dit topic.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wesp in Glas

Citaat van: 123berber op 13 augustus 2026, 14:41:01@Beertje

@Wesp in Glas

Fair enough. Elias klinkt niet verkeerd. @EliasTheBest mag ik als jou spelen?

Beertje

Citaat van: 123berber op 13 augustus 2026, 14:41:01@Beertje

@Wesp in Glas

Mag ik hier een screenshot uit whatsapp posten dat ik toestemming heb? VOC Mentaliteit is zijn wachtwoord kwijt.

Als dat niet mag dan speel ik als @Wesp in Glas . Wil je toestemming geven ajb?
I love Elias

Wesp in Glas

Moonzzz

Mijn god, ik ga zo intens in de war zijn met schrijven denk ik.

Maar als anderen zelfs willen dat ik mee doe kan ik dat natuurlijk niet afslaan.  ::)

Falsifica

Haal @Sil  ook nog even over.. eerste paar dagen zijn nooit spannend dus dat kan ie ook op vakantie doen
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

EliasTheBest

Citaat van: 123berber op 13 augustus 2026, 12:43:481. Falsifica > Speelt als Femsel
2. Kid
3. Wurn
4. Bloodwolf14
5. Perry26
6. TheLight288
7. Castiel.
8. Zuna
9. RoodHapje
10. Orange-King
11. Himan
12. Fannieklm
13. Robin89
14.
15. Aintgotrhythm
16. Angelique
17. Wannas
18. Lan
19. Shaddow
20. Mexicanobroeder
21. Chaosimsystem
22. EliasTheBest > Pipo de clown??!!
23. Ingrid1234
24. Sjaera
25. Moonzzz?
26. Loetjef
27. Carnagerazor
28. Skunki
29. Dragonfly
20. Kaasje
31. Lustigewolf > Piet Piraat
32. Beertje > VOC Mentaliteit?
33. Wesp in Glas > Robbendinho > Eliasthebest?

@Moonzzz doe je mee? Loetjef heeft bedacht dat je meedoet, maar geen bevestiging meer gezien van jou. Voorlopig dus nog met een vraagteken
@LustigeWolf We hebben geen lid wat Piet Piraat heet. Ik ga er dus vanuit dat je schrijft als jezelf die Piet Piraat Cosplayt.
@Beertje We hebben geen lid wat VOC Mentaliteit heet en dat kan dus niet. Ik ga er vanuit dat je als jezelf schrijft.
@Wesp in Glas Ik neem aan dat je Eliasthebest bedoelt in plaats van Robbendinho? Geeft Elias daar toestemming voor?
@EliasTheBest We hebben geen lid wat Pipo de clown heet. Misschien kan jij als Wesp in Glas gaan schrijven, aangezien die als jou wilt schrijven?

Sorry ik dacht dat je met een karakter voor de verhalen moest inschrijven en daar ben ik dan pipo. Maar als pipo niet mag doe maar wat dan.