[SPAM] Café ‘Heb je (on)even voor mij?’

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 12:49:49

Vorige topic - Volgende topic

Aintgotrhythm

Citaat van: Zuna op  3 augustus 2026, 14:16:19
Citaat van: Falsifica op  3 augustus 2026, 13:47:49Boah ze hebben lekker ijs hier.

Wie kan ik eentje aanbieden?

Maak ons maar jaloers hoor. Kreng. Ik lig met een dikke poot omhoog op een stoel. Supersad.

Teveel gelopen en gedaan in de warmte dit weekend

Maar je hebt een topweekend gehad met allemaal mooie mannen om je heen en superlekker eten overal en mede enzo. Dus eigenlijk heb je niks te zeuren :P

Zuna

Citaat van: Aintgotrhythm op  3 augustus 2026, 14:43:49
Citaat van: Zuna op  3 augustus 2026, 14:16:19
Citaat van: Falsifica op  3 augustus 2026, 13:47:49Boah ze hebben lekker ijs hier.

Wie kan ik eentje aanbieden?

Maak ons maar jaloers hoor. Kreng. Ik lig met een dikke poot omhoog op een stoel. Supersad.

Teveel gelopen en gedaan in de warmte dit weekend

Maar je hebt een topweekend gehad met allemaal mooie mannen om je heen en superlekker eten overal en mede enzo. Dus eigenlijk heb je niks te zeuren :P

Fair. Iets teveel mede na het werk ja
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Falsifica

Overmorgen komt de feest twist  :D  Kijken wie dan nog leeft  (6)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Zuna

Citaat van: Falsifica op  4 augustus 2026, 08:37:09Overmorgen komt de feest twist  :D  Kijken wie dan nog leeft  (6)

Oftewel: je hebt een treinreis terug gepland en half Nederland ligt plat met het OV?   :D

Maar als de twist met lekkers komt graag
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

5guys

Mexicanobroeder

Citaat van: 5guys op  7 augustus 2026, 06:30:42Ja een glaasje verdriet voor @Mexicanobroeder

Als je er zo boos van word, dan stem je toch op mij?

En anders niet zeuren.  :-\

Femsel

Pff, kunnen we alsjeblieft nog beetje aardig tegen elkaar blijven doen?
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Mexicanobroeder

Citaat van: Femsel op  7 augustus 2026, 07:20:50Pff, kunnen we alsjeblieft nog beetje aardig tegen elkaar blijven doen?

Ik geef slechts terug hoe anderen mij behandelen, sorry. Ik zal een poging doen lief te doen.

Falsifica

Citaat van: Zuna op  4 augustus 2026, 19:56:41
Citaat van: Falsifica op  4 augustus 2026, 08:37:09Overmorgen komt de feest twist  :D  Kijken wie dan nog leeft  (6)

Oftewel: je hebt een treinreis terug gepland en half Nederland ligt plat met het OV?   :D

Maar als de twist met lekkers komt graag

Het was eig een verjaarsagstwist. :( Maar ik miste de feeststemming hier dus de feest twist heb ik ook maar gelaten.

We kunnen het hele spel ook wel stoppen hoor, al zou ik het zonde vinden van al het werk wat Luuk en ik erin hebben gestopt. Tevens kunnen we dit niet meer over doen. :( Maar goed, zo is het leven.  :-\
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow