Discussietopic - Wie vind jij verdacht?

Gestart door Thelight288, 4 juli 2026, 10:35:42

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Castiel zei me na nacht 1 dat hij mislukt gewisseld met me had nadat ik goed en wisselbaar bij hem had geclaimd. Ik heb hem gezegd dat dit onmogelijk is en gevraagd dit stil te houden en het opnieuw te proberen.

Als ik slecht zou zijn, waarom zou ik onnodig risico lopen en Cas niet meteen eruit werken?

Dus Robin, Cas heeft je dit vertelt en toch stem je op hem? Maar ik ben de verdachtste?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Robin89

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 22:17:16Castiel zei me na nacht 1 dat hij mislukt gewisseld met me had nadat ik goed en wisselbaar bij hem had geclaimd. Ik heb hem gezegd dat dit onmogelijk is en gevraagd dit stil te houden en het opnieuw te proberen.

Als ik slecht zou zijn, waarom zou ik onnodig risico lopen en Cas niet meteen eruit werken?

Dus Robin, Cas heeft je dit vertelt en toch stem je op hem? Maar ik ben de verdachtste?

Ja, zoals ik al zei, geloofde ik hem niet omdat hij van iedereen een rolclaim wilde en hij me negeerde toen ik om meer info en om zijn verdenkingen vroeg. Daarna heb ik hier niet echt meer gekeken en nu blijkt pas dat hij echt een zienende rol had.

Op dit moment vind ik jou dus het meest verdacht. En leuk verhaal van de mislukte wissel, maar is er iemand die dit kan bevestigen?

Zuna

Ik snap even niet waarom 2x bekijken mislukt op iemand. Maar er is geen wolf die iets 2x laat mislukken achter elkaar? Alleen rollen die dat doen?

Citaat van: Aintgotrhythm op Gisteren om 21:52:30Er zijn bij mij twee mogelijke verklaringen bekend over de stille nacht. Mijn gok is dat ik lunch ben geweest. Maar ik kon vannacht niet gelunched worden.

De andere verklaring voor de mogelijk stille nacht houd ik voor mezelf ivm rolinfo. De mensen die op Cas gestemd hebben zijn Robin en Zuna. @Robin89 jij hebt verder niks meer ingebracht volgens mij? Heb je nog behoefte aan netwerken?

Ik denk nog steeds dat Fals wolf/slecht is. Cas en hij hebben bij elkaar geclaimd. Als Cas zijn echte rol heeft geclaimd dan is het niet gek dat er een leugenstem is ingezet. Of heeft Cas bij meer mensen geclaimd?

Ja en jij hebt mij dit gevraagd maar ik had GEEN extra stem. Dus ik snap nog niet helemaal hoe Castiel de lynch is geweest. Dus tenzij iemand anders dat claimt ben ik van mening dat er een stem niet klopte bij het groepje: Ingrid, AGR, Chaos en Fals.

Enige gekke stemmen zijn Chaos op mij, als Chaos Leugenwolf is dan kan ik een bliksemafleider geweest zijn. En dan dus Fals op AGR, want niemand ging verder op AGR. Maar als die dan Leugenwolf is moet die intens vroeg dat ingezet hebben toch?

Ingrid zit al 2 dagen consistent op Fals en AGR vertrouw ik inmiddels wel.

Robin stemde al op Castiel. Die kan op andere wijze nog voor Castiels dood gezorgd hebben maar dan zou die het wel zeggen toch?

Dus dan gaat het tussen Fals en Chaos voor mij. En eigenlijk vertrouw ik na de stem uitslag Robin voor geen knudde en die gaat op Fals. En Chaos ging op mij en daarvan weet ik zelf natuurlijk dat het onzin is. Dus mijn gevoel zegt dat het Chaos is.

Ook omdat ze meteen schreeuwt dat ik verhaal had moeten halen. Ik moet helemaal niks. Overigens heb ik bij AGR uitgevraagd way Chaos bedoelde. AGR is volgens Chaos bij haar geweest. Maar ook daar werd ik niet Wijzer van. Of Chaos heeft een verspreking gedaan en er is een lunch voorkomen en er is een (onzekere) welp of ze bedoelde iets heel anders.

Maar daardoor legt ze wel de druk op mij, zonder goede reden. Ik heb tegen meerdere mensen waaronder Castiel gezegd, bekijk me. Ik kan me niet bewijzen zonder dat.

Maar het is wel gek dat AGR claimt dat de lunch op haar kan zijn geweest. Want dat dacht ik namelijk ook.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Robin89

De lynchstemmen had ik nog niet eens geanalyseerd, maar er lijkt inderdaad iets niet te kloppen.

De stemming was als volgt:
Robin --> Castiel
Zuna --> Castiel
Fals --> AGR
AGR --> Fals
Ingrid --> Fals
Chaos --> Zuna

Twee stemmen op Castiel en twee stemmen op Fals, maar toch was Castiel lynch. Een gokker met een extra stem is een optie, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk (ik weet dat ik zelf geen gokker ben en heb ook nog geen gokkerclaim voorbij horen komen). Een leugenwolf met een leugenstem is een waarschijnlijker optie en die leugenwolf zou dan inderdaad - zoals Zuna ook al schrijft - in het rijtje: Fals, AGR, Ingrid en Chaos moeten zitten.

Van de mensen in dit rijtje heb ik zelf nog altijd wel een prima gevoel bij Ingrid en Chaos dus ik zou het dan eerder bij de eerste twee zoeken. Van Fals zei ik al dat zijn posts verdacht overkomen en dat wordt er niet beter op naar zijn wisselverhaal over Castiel en zijn halfbakken aanval op mij nadat ik een post eerder al precies heb uitgelegd waarom ik op Castiel had gestemd. AGR had in het begin een rare actie: de play met Carnage die tot zijn dood heeft geleid. Het feit dat Fals en AGR op elkaar stemmen lijkt er op te duiden dat ze niet tot hetzelfde team behoren, maar als hier dus een leugenwolf zit zouden ze misschien ook expres op elkaar aan het inhameren zijn om de schijn te wekken dat ze niet bij elkaar horen? Afijn, in elk geval is mijn conclusie voor nu dat 1 van die 2 de leugenwolf is en dan zet ik mijn geld nu in op Fals.

Robin89

En nu bedenk ik me opeens dat Ingrid natuurlijk de BM is en dat zij bij gelijkspel de beslissende stem heeft.
Maar als zij voor die keuze is gesteld, zou Fals lynch moeten zijn geweest lijkt me?

Ingrid, kan jij misschien vertellen of jij als BM hebt moeten kiezen wie de lynch werd? Als dat zo is, kan mijn hele vorige post wel door de papierversnipperaar...

Aintgotrhythm

Citaat van: Robin89 op Vandaag om 08:09:02En nu bedenk ik me opeens dat Ingrid natuurlijk de BM is en dat zij bij gelijkspel de beslissende stem heeft.
Maar als zij voor die keuze is gesteld, zou Fals lynch moeten zijn geweest lijkt me?

Ingrid, kan jij misschien vertellen of jij als BM hebt moeten kiezen wie de lynch werd? Als dat zo is, kan mijn hele vorige post wel door de papierversnipperaar...

Als het gelijkspel is telt de BM stem voor 1,5. De BM kan toch niet k

Aintgotrhythm

Kan toch niet kiezen, haar stem telt gewoon 1,5 keer mee wilde ik zeggen

Robin89

Citaat van: Aintgotrhythm op Vandaag om 12:44:12Kan toch niet kiezen, haar stem telt gewoon 1,5 keer mee wilde ik zeggen

Ah oke. Dus dan klopt er idd iets niet en moet er dus een leugenwolf of gokker zijn.