Discussietopic - Wie vind jij verdacht?

Gestart door Thelight288, 4 juli 2026, 10:35:42

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Heb het altijd al moeilijk met de eerste Lynch maar nu zit ik echt in dubio. Ik vertrouw Fals niet helemaal. Kan zijn omdat het altijd moeilijk is om hem te doorgronden. 

Maar iets zegt me ook dat Carnage wel weinig doet om echt mee te helpen en na de counter stem niets meer van zich laat horen.

Zuna

Ok ik heb even met Castiel gepraat. Al vind ik dat hij makkelijk 'backofft', ben ik geneigd hem het voordeel van de twijfel te geven. Probleem: ik heb echt geen idee verder.

Het Carnage en AGR verhaaltje wordt door mensen aangehaald om op Carnage te gaan of om AGR goed te spreken, maar iedereen negeert het feit dat AGR wel anders doet dan normaal.

Fals deelt actief gedachten, Ingrid deelt wat ze voor interessants vindt, Chaos vraagt of er mensen neutraal zijn. Vind die drie dingen wel positief opvallen (in gedrag dan)

Ingrid stemt heel random op iemand die nog geen stemmen heeft. Bliksemafleider? Alhoewel ik Fals ook gewoon altijd verdacht vind ik mijn onderbuik  ;D

Ik denk dat ik AGR dan juist verdacht vindt (en als die wolf is kan dat weer samen met Fals zijn? Zit mijn onderbuikgevoel van altijd en die van Ingrid nog wel in de goede richting)
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Aintgotrhythm

Dit was een één tweetje van mij en Carnage om te kijken wie er makkelijk meeschaapt. Ik zie dat dat Robin en Fals zijn. Fals had echter gezegd dat ie misschien op Carnage zou gaan. Pleit dat hem vrij? Nee. Ik ben er nog niet uit. Iemand die hier een plasje overheen wil doen?

Falsifica

Als jullie lynch 1 gelijk heilig water willen verspillen op me. Go ahead.

Maar dit 1 2 tje is dus precies wat ik al eerder zei. Jullie werken dus samen.  Ik denk dat het heilig water dus beter gericht is op een van jullie of niet beiden.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Wacht hier kom je 5 minuten voor de DL mee? Waarom
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Waterwork

Citaat van: Aintgotrhythm op Gisteren om 20:51:13Dit was een één tweetje van mij en Carnage om te kijken wie er makkelijk meeschaapt. Ik zie dat dat Robin en Fals zijn. Fals had echter gezegd dat ie misschien op Carnage zou gaan. Pleit dat hem vrij? Nee. Ik ben er nog niet uit. Iemand die hier een plasje overheen wil doen?

Ik geloof hier eigenlijk vrij weinig van tbh misschien een plannetje om goed over te komen?

Chaosimsystem_

Citaat van: Castiel. op Gisteren om 20:55:14Wacht hier kom je 5 minuten voor de DL mee? Waarom

Is nu ook niet echt de slimste actie om dit zo laat voor deadline te doen. Carnage hebben we nog steeds niet gehoord? Dus ik zit nu nog meer in dubio. Want dit is wel gevaarlijk gespeeld.

CarnageRazor

Fals heeft op geen enkel moment mij in twijfel getrokken tenminste in ons gesprek.

Het klopt dat ik en AGR dit hadden afgesproken in pm.

Robin gaat standaard ook veel op chaos als makkelijke stel is me opgevallen. Ik vraag me dus het meeste af wat daar tussen zit.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Robin89

Citaat van: Aintgotrhythm op Gisteren om 20:51:13Dit was een één tweetje van mij en Carnage om te kijken wie er makkelijk meeschaapt. Ik zie dat dat Robin en Fals zijn. Fals had echter gezegd dat ie misschien op Carnage zou gaan. Pleit dat hem vrij? Nee. Ik ben er nog niet uit. Iemand die hier een plasje overheen wil doen?

Wtf is dit voor rare actie? Lekker handig om hier een paar minuten voor de deadline mee te komen.
Ik zei al dat ik geen tijd had vanavond, er was echt nog helemaal niks gebeurd en niemand had een concrete aanwijzing. Ja, in zo'n scenario stemt men op basis van iets kleins zoals een plotselinge last-minute counterstem zonder enige toelichting. Dat dit vervolgens wordt aangegrepen door jou en Castiel om op mij te stemmen, kan ik echt met de beste wil van de wereld niet volgen.

Robin89

Citaat van: Castiel. op Gisteren om 20:55:14Wacht hier kom je 5 minuten voor de DL mee? Waarom

Van jou helemaal niet, gelet op deze reactie.

Ik ben er wel even klaar mee. Mijn stem staat.

Zuna

Wat de fudge?

Ik wil nu eigenlijk zeggen: wie heeft Carnage de doorslaggevende stem gegeven? Maar die is er klaarblijkelijk ook uit. Nog meer fudge.

Wat een achterlijke stemswitcherij zo vlak voor de deadline. Enige die ik snap is Castiel want die moest nog stemmen nadat hij mij het voordeel van de twijfel gaf, maar de rest? Wat de fudge.

Ik kom hier morgen weer op terug. Vind het een beetje irritant dat AGR en Carnage aan het klooien waren TEN NADELE van degenen die het wel serieus nemen!
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Castiel.

Oproep aan de Yeti dan maar? Was jij 2 keer buiten afgelopen nachten?

Serieus wtf is hier gaande?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

Ik stem meteen AGR.

Kom maar op met je verdediging. Je zei dat ik de woorden verdraaide. Maar ik had dus gewoon gelijk. Je werkte samen met Carnage. Dat Carnage goed blijkt zegt helemaal niks over jou.

Daarna doen jullie 5min voor deadline een oproep wat ik totaal niet begrijp.

Je maakte Carnage verdacht bij mij en dit voelt alsof je Carnage indirect op de lynch hebt gekregen ermee.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Aintgotrhythm

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 21:39:37Ik stem meteen AGR.

Kom maar op met je verdediging. Je zei dat ik de woorden verdraaide. Maar ik had dus gewoon gelijk. Je werkte samen met Carnage. Dat Carnage goed blijkt zegt helemaal niks over jou.

Daarna doen jullie 5min voor deadline een oproep wat ik totaal niet begrijp.

Je maakte Carnage verdacht bij mij en dit voelt alsof je Carnage indirect op de lynch hebt gekregen ermee.

Je hebt gelijk, want zo doortrapt speel ik dit spelletje natuurlijk. Ik bedenk altijd geniale meesterplannen die precies zo uitpakken als ik wil *sarcasme uit*.

Die oproep vijf minuten voor de DL kwam omdat Carnage privé niet eerder reageerde en ik heb paniekte maar ik had dan idd beter al eerder kunnen aangeven dat dit een play was. Helaas werkt mijn hoofd niet altijd zo. Voel je vrij op me te stemmen, dan zal het een heel snel spelletje zijn.

Chaosimsystem_

Het deed wel het nodige om hier zware verwarring te zaaien wat alleen goed is voor slecht. Want de stemming is wel helemaal naar Carnage hierdoor gegaan. Want dan had je hem wel op goed gezet zoals Fals zei?

Want dit maakt je in mijn ogen toch ook verdacht, want door deze actie is wel iemand goed eruit gegaan?