Discussietopic - Wie vind jij verdacht?

Gestart door Thelight288, 4 juli 2026, 10:35:42

Vorige topic - Volgende topic

Aintgotrhythm

Citaat van: Chaosimsystem_ op Gisteren om 12:11:02Het deed wel het nodige om hier zware verwarring te zaaien wat alleen goed is voor slecht. Want de stemming is wel helemaal naar Carnage hierdoor gegaan. Want dan had je hem wel op goed gezet zoals Fals zei?

Want dit maakt je in mijn ogen toch ook verdacht, want door deze actie is wel iemand goed eruit gegaan?

Volgens mij is mijn verweer duidelijk, toch? Wat wil je dat ik verder nog antwoord? Ik had de hoop dat deze actie info zou opleveren. Ik wist niet of Carnage goed of slecht was van tevoren. Hij kwam met het plan, ik ben daarin meegegaan en dit is de uitkomst.

Als je me verdenkt moet je me eruit stemmen. Maar zoals ik al zei: Dan maakt goed geen schijn van kans meer.

Aintgotrhythm

Cas geeft me overigens in privé nu meerdere keren om mijn rol gevraagd. Ik geef mijn rol niet prijs. Dus mochten anderen het nog willen proberen, het heeft geen nut.

Castiel.

Klopt Mandy, dat heb ik gevraagd. Ik denk namelijk dat we op een punt van het spel zitten dat mis lynchen direct verliezen betekent. Dan is het verstandig om daar iets aan te doen en dit lijkt me de beste optie. Open kaart spelen en anderen dat ook laten doen.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Ingrid1234

Het was misschien een onderbuik gevoel, maar ik sta er wel steeds meer achter. In mijn ervaring is chaos waar fals mee te maken heeft vaak een indicatie van dat hij slecht is. Voorlopig zie ik dus nog geen reden om van mijn stem van afgelopen nacht af te wijken.

Falsifica

'Vaak een indicatie'

Ik ben voor sommige hier al slecht als ik me inschrijf. Ik heb ook geen chaos gemaakt hier. Ik heb geprobeerd discussie aan te wakkeren, wat ik altijd doe in spellen anders valt alles stil.

Ik heb al aangegeven, je mag me gewoon wateren als je me niet gelooft. Maar je verspilt je water. Ik denk dat AGR slecht is. Ze loog dat ik haar woorden verdraaide, want ze gaf later toe dat ze wel aan het samenwerken was met Carnage. Haar verontwaardigde gedrag heeft er ook voor gezorgd dat Carnage dood is.

Ze is ook totaal niet meer bij me aan komen kloppen om haar ontschuld te bewijzen. Tevens wil ze niet claimen. Ik vind het reden genoeg zo.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Zuna

Citaat van: Castiel. op Gisteren om 21:05:00Klopt Mandy, dat heb ik gevraagd. Ik denk namelijk dat we op een punt van het spel zitten dat mis lynchen direct verliezen betekent. Dan is het verstandig om daar iets aan te doen en dit lijkt me de beste optie. Open kaart spelen en anderen dat ook laten doen.

En nog steeds kan er een Welp zijn, of jij bent dat. En dan om een rol vragen kan je second agenda pleasen.

Vind het wel gek eigenlijk. Snel backoffen als iemand (terecht) pissed off op je wordt om stemmen vanwege een grapje. Meelopen met stemmen. Vissen naar een rol.

Jouw turflijstje wordt aardig groot zo... En ik begin daar de kriebels van te krijgen
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Chaosimsystem_

Citaat van: Zuna op Vandaag om 17:47:03
Citaat van: Castiel. op Gisteren om 21:05:00Klopt Mandy, dat heb ik gevraagd. Ik denk namelijk dat we op een punt van het spel zitten dat mis lynchen direct verliezen betekent. Dan is het verstandig om daar iets aan te doen en dit lijkt me de beste optie. Open kaart spelen en anderen dat ook laten doen.

En nog steeds kan er een Welp zijn, of jij bent dat. En dan om een rol vragen kan je second agenda pleasen.

Vind het wel gek eigenlijk. Snel backoffen als iemand (terecht) pissed off op je wordt om stemmen vanwege een grapje. Meelopen met stemmen. Vissen naar een rol.

Jouw turflijstje wordt aardig groot zo... En ik begin daar de kriebels van te krijgen

Zou een welp niet vreemd zijn? Met twee personen die succesvol gewelpt zijn dan? Want William is bij mijn weten nu niet echt snel in een rolclaim doen. Waterwork zie ik al eerder bij Robin claimen, maar dan nog zou het toch wel een superprestatie zijn om twee keer goed te zitten. Vorig spel was het een conversie en een weerwolf, dus misschien is dit nu weer het geval? Een neutraaltje vermoed ik van niet, of iemand die neutraal is heeft gewoon goed geclaimd.

Zuna

Citaat van: Chaosimsystem_ op Vandaag om 18:46:48
Citaat van: Zuna op Vandaag om 17:47:03

Zou een welp niet vreemd zijn? Met twee personen die succesvol gewelpt zijn dan? Want William is bij mijn weten nu niet echt snel in een rolclaim doen. Waterwork zie ik al eerder bij Robin claimen, maar dan nog zou het toch wel een superprestatie zijn om twee keer goed te zitten. Vorig spel was het een conversie en een weerwolf, dus misschien is dit nu weer het geval? Een neutraaltje vermoed ik van niet, of iemand die neutraal is heeft gewoon goed geclaimd.

Ik heb dit nu 5x gelezen en 0x begrepen, sorry.   :o

Waar is de paragraph guy?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Aintgotrhythm

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 12:16:01'Vaak een indicatie'

Ik ben voor sommige hier al slecht als ik me inschrijf. Ik heb ook geen chaos gemaakt hier. Ik heb geprobeerd discussie aan te wakkeren, wat ik altijd doe in spellen anders valt alles stil.

Ik heb al aangegeven, je mag me gewoon wateren als je me niet gelooft. Maar je verspilt je water. Ik denk dat AGR slecht is. Ze loog dat ik haar woorden verdraaide, want ze gaf later toe dat ze wel aan het samenwerken was met Carnage. Haar verontwaardigde gedrag heeft er ook voor gezorgd dat Carnage dood is.

Ze is ook totaal niet meer bij me aan komen kloppen om haar ontschuld te bewijzen. Tevens wil ze niet claimen. Ik vind het reden genoeg zo.

Lol, hoe wil je dat ik mezelf bewijs, ik heb al aangegeven dat ik het prima vind gecontroleerd te worden. Ik wil inderdaad niet claimen met een mogelijke welp. Duh. Feit is nog steeds dat je me woorden verdraaide. Mijn stem gaat wederom op jou.

Waarom is naar rollen vissen normaal onacceptabel en nu ineens wel. Jij en Cas spelen dus onder één hoedje. Duidelijk.

Als jullie vinden dat we moeten claimen, geef dan het goede voorbeeld maar. Practice what you preach! Ik wacht.