Discussietopic - Wie vind jij verdacht?

Gestart door Thelight288, 4 juli 2026, 10:35:42

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Citaat van: Ingrid1234 op Vandaag om 11:00:52Dag allen, even een verslagje van mijn eerste kletsronde.

Ik heb van 5 mensen "goed en wisselbaar" als kantclaim gekregen.

Van 1 iemand "goed"

Van 2 mensen (nog) geen kantclaim.

Ik weet nog niet wat ik er mee moet maar het zijn in ieder geval wel opvallend veel "goed en wisselbaar" claims.

Overigens claim ik dat zelf ook dus dat zal helpen misschien.

En wat haal je daaruit dat een van die mensen moet liegen of meerdere?

Castiel.

Oke, ik heb ondertussen een paar mensen gesproken maar heb nog geen hele duidelijke verdachten hieraan kunnen koppelen. Heeft iemand al meer nieuws?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Ingrid1234

Citaat van: Waterwork op Vandaag om 11:18:09
Citaat van: Ingrid1234 op Vandaag om 11:00:52Dag allen, even een verslagje van mijn eerste kletsronde.

Ik heb van 5 mensen "goed en wisselbaar" als kantclaim gekregen.

Van 1 iemand "goed"

Van 2 mensen (nog) geen kantclaim.

Ik weet nog niet wat ik er mee moet maar het zijn in ieder geval wel opvallend veel "goed en wisselbaar" claims.

Overigens claim ik dat zelf ook dus dat zal helpen misschien.

En wat haal je daaruit dat een van die mensen moet liegen of meerdere?

Ondertussen heb ik van iedereen reactie en iedereen behalve één iemand (die "goed" heeft geclaimd) claimt "goed en wisselbaar" dus ja er zullen zeker 1 of meerdere mensen liegen. Nu alleen nog achterhalen wie.

Robin89

Ik heb zelf nog niet veel mensen gesproken, op Ingrid en WW na. Bij allebei heb ik wel een goed gevoel.
Ingrid komt zoekend over en bij WW heb ik zelfs al een vermoeden van zijn rol.

Maar verder heb ik echt nog geen idee... merk ook dat ik nog een beetje in het stadium zit dat ik dit spel steeds vergeet, maar dat zal ook met de beperkte activiteit te maken hebben.

Falsifica

Ik heb inmiddels denk ik iedereen gesproken, sommige kort, sommige wat langer. Maar ook ik heb geen duidelijke verdachte.

Ik vind het opvallend dat AGR al overtuigd is dat Carnage goed is. Hebben jullie een bondje of is het spelgebonden?

Ik ga denk ik dan maar stemmen op basis van onderbuikgevoel. Maar ben er nog niet over uit wie dat wordt.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ik ga nu stemmen op basis van onderbuikgevoel sorry Zuna het zijn geen feiten gewoon onderbuik ik ga vanavond weg dus kan niet hele avond online zijn.

Robin89

Ja jeetje, ik heb echt geen flauw idee nog. Maar ik ga zo wel voetbal kijken en dan vergeet ik de deadline waarschijnlijk, dus ik ga maar een vrij random stem zetten op iemand die ik hier nog niet echt heb gezien en dat is Chaos. Volgens mij is zij ook achter de schermen nog niet heel actief en het vorige potje toen ze inactief was, was ze slecht. Dus dat zou ook nu het geval kunnen zijn.

Ik probeer straks nog wel even te kijken of er meer info is en dan wijzig ik mijn stem misschien nog.
Maar nu is er echt bar weinig om op af te gaan.

Chaosimsystem_

Citaat van: Robin89 op Vandaag om 17:42:34Ja jeetje, ik heb echt geen flauw idee nog. Maar ik ga zo wel voetbal kijken en dan vergeet ik de deadline waarschijnlijk, dus ik ga maar een vrij random stem zetten op iemand die ik hier nog niet echt heb gezien en dat is Chaos. Volgens mij is zij ook achter de schermen nog niet heel actief en het vorige potje toen ze inactief was, was ze slecht. Dus dat zou ook nu het geval kunnen zijn.

Ik probeer straks nog wel even te kijken of er meer info is en dan wijzig ik mijn stem misschien nog.
Maar nu is er echt bar weinig om op af te gaan.

Klopt, ik was door de drukte even spel uit het oog verloren. Heb met Ingrid contact gehad en met Fals ondertussen. Vind nu wel erg voorbarig om me af te stempelen om m'n inactiviteit. Vanaf vrijdag is stage gedaan en ben ik weer helemaal beschikbaar!

Ingrid vind ik echt wel goed zoekend en de vragen naar wisselbaar is een goed idee al gaan er nooit makkelijk uitkomen die zeggen niet wisselbaar te zijn. Is er eigenlijk iemand Neutraal?

Aintgotrhythm

Lol, ik ga lekker mijn eigen d8ng doen en Fals negeren. Ik heb namelijk nooit gezegd dat Carnage goed is  XD Sterker nog. Meneer is te stil tegen mij om goed te zijn. Mijn stem gaat dus op hem.

Falsifica

En ik ben weer bij af. De verontwaardiging van AGR voelt eig wel geloofwaardig. En ik denk dat we een miscommunicatie gehad hebben.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow