het einde van 20 jaar weerwolven

Gestart door yasu, 3 juli 2026, 21:20:46

Vorige topic - Volgende topic

Skeilah

24 maart 2013... Ik was toen 16 of 17 jaar oud, denk ik.

Ik zal nooit vergeten hoeveel Weerwolven voor mij betekend heeft in die tijd. Hoeveel sommigen onder jullie – actief of niet meer actief – voor mij betekend hebben. Ik ben dan wel al jaren niet meer echt actief, maar heel af en toe droom ik nog eens over jullie. Dan zitten we plots allemaal weer gezellig op een Weerwolvenmeet en zijn we weer tieners die samen het leven proberen uit te zoeken.

Ik schrok wel even toen ik hoorde dat het forum ging sluiten. Langs de andere kant ben ik ook ergens verbaasd dat het nog zo lang heeft kunnen bestaan. Dat is eigenlijk alleen maar mooi.

Ik ga het missen dat ik binnenkort niet meer zomaar eens kan inloggen om wat rond te neuzen en te kijken wat er allemaal gaande is. Dat ik mijn ontzettend gênante reacties van vroeger niet meer kan teruglezen en mezelf eraan kan herinneren hoe ongelofelijk onwetend ik soms was. 😂 Ik bedoel... 17-jarige Silke, waarom wist jij niet wat een mythisch wezen was?

Maar goed, ik ben hier niet om mijn tienerzelf nog wat extra uit te lachen. Ik wilde vooral even zeggen dat ik dit ga missen, ook al kwam ik de laatste jaren nog maar heel sporadisch eens binnengewandeld.

Ik las hier dat sommige spellen geback-upt worden voor toekomstige nostalgietrips, en eerlijk... dat vind ik helemaal geen slecht idee. Maar moest ik dat niet doen, dan heb ik nog altijd heel wat foto's uit de oude doos die ik voor altijd zal koesteren. 😊

Dus dankjewel, iedereen. En vooral ook het huidige forumteam, om het forum al die jaren draaiende te houden. Dit forum heeft mij, op zijn eigen gekke manier, mee gevormd tot wie ik vandaag ben. Ik draag de herinneringen én de mensen die ik hier heb leren kennen nog altijd met me mee.

Jullie zijn stuk voor stuk toppers. ❤️