Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[833] Anoniem spel

Gestart door adriaan, Vandaag om 18:21:34

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Spel 833 wordt weer een anoniem spel.
Dit wil zeggen dat je op een speciaal account het spel speelt en je echte identiteit geheim blijft tot na het spel.

Netwerken is gewoon toegestaan, maar alleen per PM van het ene anonieme account naar het andere anonieme account.
Zie bijvoorbeeld spel 789, spel 743, spel 729, spel 707 of spel 666.

Het spel begint zaterdag 27 juni en zal deadlines om de 2 dagen hebben.

Vanwege de aard van dit spel zijn inschrijvingen niet openbaar. Als je mee wil doen, stuur mij dan een PM en je komt op de lijst. Aanstaande zaterdag stuur ik dan met de rol-PMs ook je inlognaam en wachtwoord door. Ook als je alvast vragen hebt stel je deze het liefst privé aan mij.
Ook als je niet aan het spel mee wil doen verzoek ik je niet door te vertellen of je wel of niet mee gaat doen aan het spel!
Bij je inschrijving mag je aangeven of je voorkeur voor de basis- of gevorderdenlijst hebt.

Ik zal jullie in dit topic op de hoogte houden van het verloop van het aantal inschrijvingen. Er zijn 10 inschrijvingen nodig om het spel door te laten gaan.

Mijn telefoon ligt bij de reparateur dus als je me iets wil laten weten of je in wil schrijven doe je dat liever per PM dan via WhatsApp, ik weet niet zeker of WhatsApp via de pc gaat blijven werken.