[Dodendiscussie] Ben jij ook zo dood?

Gestart door adriaan, 7 april 2026, 20:41:10

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Dodenboard begint zich toch ook al goed te vullen met slecht  XD
Nog steeds geen delver? 

Mexicanobroeder

Citaat van: Chaosimsystem_ op 15 april 2026, 10:31:08Dodenboard begint zich toch ook al goed te vullen met slecht  XD
Nog steeds geen delver? 

In een spel met heel veel slechtjes is dat niet zo vreemd toch?  XD

Chaosimsystem_

Citaat van: Mexicanobroeder op 15 april 2026, 16:08:59
Citaat van: Chaosimsystem_ op 15 april 2026, 10:31:08Dodenboard begint zich toch ook al goed te vullen met slecht  XD
Nog steeds geen delver? 

In een spel met heel veel slechtjes is dat niet zo vreemd toch?  XD

Nee, maar dan horen we Fals al niet meer zo zelfzeker zijn  :-X

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Citaat van: Falsifica op 15 april 2026, 19:50:34Slecht gaat dit winnen hoor.  XD

Het voelt wel een beetje als Nederland tegen San Marino ja. Maar ja, ook San Marino wint zo af en toe eens een keer.

Castiel.

Wat zijn ze nou weer aan het doen... Jezus
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Mexicanobroeder

Aintgotrhythm

Godver, ik dacht wijzer te worden als ik eindelijk dood was. Maar ik snap er nog steeds geen reet van  XD En nu ben ik dood en moet ik nog dingen doen, ik dacht dat het na deze nacht wel klaar zou zijn  XD

redeast

Citaat van: Aintgotrhythm op 15 april 2026, 23:48:58Godver, ik dacht wijzer te worden als ik eindelijk dood was. Maar ik snap er nog steeds geen reet van  XD En nu ben ik dood en moet ik nog dingen doen, ik dacht dat het na deze nacht wel klaar zou zijn  XD
Nou ik snap der ook vrij weinig meer van en ik zou het wel moeten snappen want ik was wolf XD

Falsifica

Ik wel.  :D  Maaaaaar ik ga het je niet vertellen Mandy.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Citaat van: Aintgotrhythm op 15 april 2026, 23:48:58Godver, ik dacht wijzer te worden als ik eindelijk dood was. Maar ik snap er nog steeds geen reet van  XD En nu ben ik dood en moet ik nog dingen doen, ik dacht dat het na deze nacht wel klaar zou zijn  XD

Ik vind het eigenlijk allemaal vrij duidelijk...

Chaosimsystem_

Bij mij is nog steeds de vraag ben ik nu goed of slecht  XD
Dus is het eens zo moeilijk om voor iets te kiezen dus zou echt niet weten wie beschermen. Denk dat meerderheid ook al slecht is.

Falsifica

Je bent goed, tenzij je voor n3 slecht hebt gekozen.
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Citaat van: Chaosimsystem_ op 16 april 2026, 13:41:27Bij mij is nog steeds de vraag ben ik nu goed of slecht  XD
Dus is het eens zo moeilijk om voor iets te kiezen dus zou echt niet weten wie beschermen. Denk dat meerderheid ook al slecht is.

Als je niet actief slecht hebt gekozen ben je goed.

Dragonfly