[Dodendiscussie] Ben jij ook zo dood?

Gestart door adriaan, 7 april 2026, 20:41:10

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Citaat van: Dragonfly op 13 april 2026, 13:54:37
Citaat van: Mexicanobroeder op 13 april 2026, 10:01:24Kan ik nog iets zinnigs doen? @Dragonfly @Chaosimsystem_

Geen tijd en zin om dit helemaal uit te pluizen. Ook omdat ik niet het gevoel heb dat goed er wat zinnigs mee doen gaat.  ::)

Deze post beschrijft ongeveer wat ik dacht.  :P

Ik ben alliantieloos XD
Dus is het eenmaal moeilijk om iets te beslissen, plus dat ik mijn rol heb weg gegeven dus heb zelf geen idee wat doen ::)

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Dragonfly

Je bij goed aansluiten natuurlijk, daar is je partner ook.  8)

Dragonfly

Daarnaast, is er een kamer in dit doolhof waar we Falsifica kunnen opsluiten?  ::)  (6) met dikke muren voor de  mute graag.  :-X

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Citaat van: Dragonfly op 13 april 2026, 15:03:07Daarnaast, is er een kamer in dit doolhof waar we Falsifica kunnen opsluiten?  ::)  (6) met dikke muren voor de  mute graag.  :-X

Haha goed idee O0

Mexicanobroeder

Castiel.

Jezus wat een ontiegelijk domme fout...
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Mexicanobroeder

Doen er ook nog goedjes mee dit spel? XD

redeast

De lynchbescherming heeft niet gewerkt @adriaan ?

redeast

Of moet "volgende lynch" geinterpreteerd worden als "lynch van volgende speldag".

Falsifica

Ja verwoording kan beter helaas. XD
Ik zat hier gisterenavond ook te wachten op die lynchbescherming.
- Captain Jack Sparrow

redeast

Ach ja mijn begrijpend lezen kan ook wel wat oppoetsen gebruiken

Mexicanobroeder

Citaat van: Falsifica op 14 april 2026, 08:19:40Ja verwoording kan beter helaas. XD
Ik zat hier gisterenavond ook te wachten op die lynchbescherming.

Komende/volgende is nog wel eens voer voor discussie ja. Ik verwachtte ook dat de lynchbescherming zou werken. Maar niet rouwig dat dat niet zo liep.

adriaan

Volgende lynch staat niet voor niets vetgedrukt. De kracht zou ook veel te sterk zijn als het voor de huidige lynch zou gelden.