Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg - Every night in my dreams, i see you, i feel you!

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 22:04:41

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Stel ons gerust vragen en elkaar ook! Jullie kunnen dit board gebruiken om te overleggen!  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

EdwardCullen[815]

Anakin[815]

Anakin[815]

Ik heb mezelf beschermd en wat had jij gedaan afgelopen nacht?

Anakin[815]

Raak vooral niet in paniek, ik heb met Gollum afgesproken een wisselactie op mij te faken, al voor de nacht. Dus schrik daar niet van.

EdwardCullen[815]

Ik heb 1Ring gezegend. Morgen dt maar weer even doornemen :)

Anakin[815]

Wat denk je dat wijsheid mbt beschermen. Ik denk dat we de bescherming op mezelf ook best wel nodig hebben later in het spel. Zat nu te denken aan bijvoorbeeld nu Gollum of Onering beschermen.

Anakin[815]

Ik krijg nu de eerste vraag (Van Bonnie) over het zijn van koppel.
Hoe gaan we daar mee om?

Anakin[815]

EdwardCullen[815]

Citaat van: Anakin[815] op 20 februari 2026, 07:01:21Wat denk je dat wijsheid mbt beschermen. Ik denk dat we de bescherming op mezelf ook best wel nodig hebben later in het spel. Zat nu te denken aan bijvoorbeeld nu Gollum of Onering beschermen.

Bescherm jezelf of Gollum gerust op eigen inzicht.

Ik ben stiller geweest, vermoed niet dat ik gepakt word vannacht.

EdwardCullen[815]

Ik zie Julia een post afsluiten met Pet me daddy. Mijn hoofd schiet de complottheorieën kant op, omdat ik voor het lezen al nadacht over een hulpjesspel. het was een reactie op Padme. Pet betekent huisdier, maar in dit geval, aai. Aai me papa. Kan een verkapte welpclaim zijn gezien een welp het kind is van een wolf.

Wat denk jij?

Anakin[815]

Dat vind ik een hele mooie theorie, daar zit misschien wat achter.

Anakin[815]

Anakin[815]

Vooral omdat ik ook bang ben dat men op jou gaat omdat je bijdrage en huidige dtopicpost nou ook niet heel veel body heeft 🙈