Overleg - Isn't it funny this feeling inside

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 21:59:55

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Stel ons gerust vragen en elkaar ook! Jullie kunnen dit board gebruiken om te overleggen!  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Gollum[815]

Hey zijn we voor altijd koppel? Er staat onbreekbaar in mededelingen

Falsifica

Ja het hele spel!  ;)  tot de dood jullie scheidt
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Gollum[815]

Sterven dan niet aan liefdesverdriet of was dat geen hint? Hahaha. Of werkt t gewoon als normaal koppel?

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Gollum[815]

Oke haha hoi Romeo zoals ik in pm zei gifmenger hier wat ben jij?

Romeo[815]

Hallo Gollum,

Ik ben Romeo maar je mag me ook aanspreken met Oh Romeo Oh romeo

Ik ben echt neutraal en ben slotenmaker.

Gollum[815]

Oh pff ja g/s worden is risky want ik heb geen killing power. Ik hoop dat we andere slechtjes kunnen vinden iig. Ben geen bloedbroeder oid. Ik heb wel een vraag die ik kan stellen of iemand slecht is eenmalig per spel

Gollum[815]

Btw Anakin heeft een play opgezet met mij ik doe alsof hij mislukt gewisseld is. Dat is niet echt maar reageer hoe je zou reageren. Je bent neutraal dus maakt allemaal niet heel veel uit.

Ik hoop dat ik miss doorkrijg wie slecht is voor mezelf

Gollum[815]

Romeo[815]

Oke helemaal goed ja ik ga denk gewoon slecht kiezen is misschien makkelijkste

Gollum[815]

Ja denk ik wel ik heb nog geen idee aan wie ik de vraag ga stellen ofja wie slecht is xD

Romeo[815]

Pfff ja geen idee ook

Wat is jullie idee om dit te claimen

Gollum[815]

Citaat van: Romeo[815] op 19 februari 2026, 20:20:16Pfff ja geen idee ook

Wat is jullie idee om dit te claimen

Reacties peilen het was vooral anakins idee ik volg gewoon meer. Maar heeft nog niet veel succes. One ring claimde wel niet wisselbaar ik gok Zvw oid daar

Ik denk dat Bonnie wel punt heeft en Hulk mogelijk medeslechtje is