Dodenchat - We die when love is dead

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 21:52:49

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Zowel Gollum als Clyde weten dat ze een vraag hebben en overleggen met partner die te gebruiken.

Dat zijn er 2 meer dan ik had verwacht al die hun rol goed benutten.  XD 
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Welkom Gollum en Romeo, voor het verdere verloop nog graag even in karakter blijven.

Jammer dat jullie dood zijn  :(

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

:"(  Had jullie een ontzettend lange date gegund!
- Captain Jack Sparrow

Romeo[815]

Gollum[815]

Im was al bang dat ze achter Romeo aan gingen ze twijfelde om Hulk of Clyde op te vragen was beter geweest heel jammer

Romeo[815]

Sorry dit is compleet mijn schuld ik was een makkelijke slachtoffer voor de schapen

Gollum[815]

Ja ik had nog gevoel dat Hulk of Clyde slecht was had gelijk. Achja volgende keer beter

Hulk[815]

Ik had gelijk dat iedereen koppel was  :"(

Maar dat geeft best een scheve verdeling, aangezien iemand in leven houden dus nooit de voorkeur heeft voor die koppels.

Falsifica

Citaat van: Hulk[815] op 22 februari 2026, 21:07:35Ik had gelijk dat iedereen koppel was  :

Maar dat geeft best een scheve verdeling, aangezien iemand in leven houden dus nooit de voorkeur heeft voor die koppels.

Klopt. Vandaar ook de grote hoeveelheid slechtjes, geen dodende rollen.

Maar niet helemaal, om te winnen moeten de koppels ergens gaan samenwerken. Maar ben benieuwd of het gaat gebeuren.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Hulk[815]

Citaat van: Falsifica op 22 februari 2026, 21:09:23
Citaat van: Hulk[815] op 22 februari 2026, 21:07:35Ik had gelijk dat iedereen koppel was  :

Klopt. Vandaar ook de grote hoeveelheid slechtjes, geen dodende rollen.

Maar niet helemaal, om te winnen moeten de koppels ergens gaan samenwerken. Maar ben benieuwd of het gaat gebeuren.

Ik geloof dat het free for all blijft  :P

Hulk out! En verdwijnt in de anonimiteit  XD

Gollum[815]

Ja ik callde het wel ik hoopte idd nog op een s/s koppel ergens maar met hoe je speelde dacht ik al dat je slecht was en g/s ik had al echt neutraaltje als koppel dus daarom geloofde ik jou ook al minder.

Maar ging makkelijk schapen op Romeo en was met dl niet online dus anders had ik mogelijk nog koppel open gegooid. Want wist iedereen is denk ik koppel dus kan ik gewoon claimen dat ik g/n ben. Hamlet was ook slecht als ik Clyde had opgevraagd hadden we wel goed front met 4 slechtjes (Romeo ging wel slecht kiezen wilde we)

Falsifica

Nice Clyde let goed op. Ik denk dat hij begrijpt wat er is gebeurd  (6)
- Captain Jack Sparrow