[Nabespreking] Zij waren het zeker wél

Gestart door Mexicanobroeder, 17 september 2025, 00:02:28

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Het zit er op. Veel hing af van nacht 3, waar Castiel ook Lynch had kunnen zijn en lunch had kunnen zijn, maar beslissende stem en muntje vielen de kant op van goed. Zonde voor slecht, die er tot dan best goed in zaten.

Thelight288

Citaat van: Mexicanobroeder op 17 september 2025, 00:02:28Het zit er op. Veel hing af van nacht 3, waar Castiel ook Lynch had kunnen zijn en lunch had kunnen zijn, maar beslissende stem en muntje vielen de kant op van goed. Zonde voor slecht, die er tot dan best goed in zaten.

Goed gedaan van castiel en hij leefde keer tot het einde

Falsifica

Dankjewel voor het leiden Mexicano!

En William, wat heb ik weer genoten van de samenwerking. Helaas niet weer samen gewonnen (zoals vorig spel).

Castiel, je hebt echt fantastisch gespeeld!
En sorry als ik fel overkwam op sommige van jullie. Ik zat er actief in en wou weer eens die aanvallende wolf zijn.  (6) Ik probeer hier geen gewoonte van te maken omdat niet iedereen hier even blij van wordt als ik zo speel, maar zo af en toe mag het denk ik wel. :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Dragonfly

Geen problemen mee Falsi hoor. ;) Bedankt Mexi voor het leiden! En goed gedaan Cas en Murphy!!

Ingrid1234

Ik vond dat je nog aardig lief was fals! Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat je mijn vertrouwen wilde houden :P

Thelight288

Williambz

Zeker weer een prettige samenwerking Falsifica!  :D

Ik vond het weer een leuk spelletje! En ik moet stiekem wel nog nagniffelen van murphy die de eerste lynch beide wolven vrijstelde  :P  :-*

Castiel.

Citaat van: thelight288 op 17 september 2025, 18:59:11
Citaat van: Mexicanobroeder op 17 september 2025, 00:02:28Het zit er op. Veel hing af van nacht 3, waar Castiel ook Lynch had kunnen zijn en lunch had kunnen zijn, maar beslissende stem en muntje vielen de kant op van goed. Zonde voor slecht, die er tot dan best goed in zaten.

Goed gedaan van castiel en hij leefde keer tot het einde

Hahaha ja leuk weer is tot het einde te leven XD

Thanks voor de complimenten, vind deze variant niet altijd even leuk omdat je niet alles in de hand hebt. Maar het blijft leuk te variëren in verschillende spellen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.