[Welkom] Hoe ben jij van de berg gevallen?

Gestart door adriaan, 17 augustus 2025, 21:04:38

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

[789]Icarus

[789]Hades

adriaan

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 16:24:50Ik begin langzaam het idee te krijgen dat dit zwarte dood is. Dat of we hebben een hulpjes spel.

Ik ga vragen aan Odysseus wat de neutrale rol is, is dat Grafrover, dan zie ik een grote kans dat we Adriaan moeten stemmen.
XD

[789]Cerberus

Oooehhh risky rolverdeling :s

Ik ben happy dat ik goed zat op Echidna.

Ik heb Jason dus zowel in het Dt als in PM bericht met énkel de mededeling dat het netwerkje niet gaat kloppen.

Hier mijn PM naar hem:
bericht
Zijn er spelers in het netwerkje waar je wel zeker van bent? Ik las iets over een semi-controlerende rol. Dat klinkt als een rol die door slecht in principe gefaked zou kunnen worden onderling.

In hoeverre denk jij dat daar sprake van zou kunnen zijn en je onterecht in een 'netwerkje' bent betrokken?
[/quote]
Somehow haalde Jason uit dit laatste bericht dat ik aan het vissen was naar de rol terwijl het volgens mij vrij duidelijk is dat ik wil weten in hoeverre er van zekerheid gesproken kan worden. Daar wordt natuurlijk mooi gebruik van gemaakt door de Snelrechter :/

En Prometheus komt gewoon weg met een grove fout om geconverteerd te zijn te claimen xD wat is dit spel lol
[close]

[789]Athena

Tja, dit viel te verwachten. Ik had nog lichte hoop met mijn "ja het is al klaar" play. Ik zat er zo niet in en had echt een grove fout gemaakt bij mijn play. Het feit dat demeter scherprechter is gaat nog wel helpen vermoed ik, want wie verwacht er nu 2 hulpjes?

adriaan

Ja maar er is nu ook een gekoppeld lijk + delver. Twee teams van drie en slecht heeft nog geen contact met Demeter.