Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom Geliefden

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:11:12

Vorige topic - Volgende topic

redeast

redeast

Wesp in Glas

Ik ben al getrouwd met mijn vrouw. Ik weet niet of dit een goed idee is. Ik wil haar niet bedriegen.

Rampposi

Oei ja dat is een lastig verhaal.
Ik ben iig Stalker.

Wesp in Glas

Even kijken. Als ik het goed begrijp MOET ik met jou winnen?

Dus er is absoluut 0 redenen om tegen elkaar te liegen?

Rampposi

Citaat van: Wesp in Glas op 21 juli 2025, 21:46:36Even kijken. Als ik het goed begrijp MOET ik met jou winnen?

Dus er is absoluut 0 redenen om tegen elkaar te liegen?
Er is geen reden om tegen elkaar te liegen hier, nee.

Als ik sterft, sterft jij ook
Sterf jij, sterf ik ook.

Mochten wij niet dezelfde alliantie hebben, vormen wij samen een duo dat samen moet winnen, ook wel een g/s-koppel genoemd.

Wesp in Glas

In dat geval ben ik leugenwolf en we hebben inderdaad een conversiewolf.

De conversiewolf wilt deze nacht Zuna converten.

Ik kan openbaren dat ik een koppel ben en proberen jou te laten converten, maar stel dat het niet lukt om de een of andere reden, dan zijn we exposed als g/s koppel en zijn we meteen kansloos

Wesp in Glas

Wat is de reden dat je voor mij gekozen hebt? Of gewoon random?

Wesp in Glas

Is geen verwijt, maar gewoon hoe de zaken lopen. Met zo weinig reactie van jouw kant wordt het moeilijk om met de conversiewolf te kijken of jou converten een goed idee is, dus ik heb het op dit moment nog niet geopperd.

Rampposi

Opperen dat wij koppel zijn, vind ik niet zo fijn eerlijk gezegd.

Ik heb voor jou gekozen omdat ik iemand van de nieuwere mensen wilde kiezen voor een mix en het is onverwachts.

Ik ben zelf enkel in avonden online door werk, en door andere verplichtingen gister niet heel veel tijd gehad :/
Als je wil kan ik ookmijn nummer geven zodat we via whatsapp kunnen babbelen, alleen als je dat goed vind. Dan zou ik overdag ook mee kunnen denken.

Zelf is het even handig om te bekijken wat we doen. We moeten namelijk niet te laat in actie komen om jouw medewolfjes weg te werken ivm overmacht. Willen we de conversiewolf er uit werken de volgende nacht? Dan claim ik namelijk een actie te hebben gezien bij die persoon (conversiewolf) als deze een rol claimt zonder actie.

Wesp in Glas

Nee de conversiewolf werkt zichzelf wel eruit. Dat wordt geen probleem.

We komen goed weg trouwens. 6 minuten voor deadline werd de lunch even snel van TheLight afgehaald en op jou gezet. Ik zag pas na de deadline, want ik heb savonds dan wat minder tijd.

Ja geef je nummer maar. Nu we 100% zeker doorgaan als g/s koppel lijkt het me handig als we goed kunnen communiceren en samenwerken.

Want gokken dat het allemaak wel goedkomt, daar ben ik niet zo van.

Wesp in Glas

Oke schijnbaar hoefde ik me nergens zorgen over te maken, want zo'n last minute switch op jou als lunch was niet geldig genoeg voor RedEast

Wesp in Glas

Er schijnt naar jij en ik nog een ander G/S koppel te zijn. Vermoedelijk Carnage en TheLight.

Maar laat dat maar nergens doorschemeren. Een van de wolven vermoed dat er een G/S koppel inzit

Rampposi

Citaat van: Wesp in Glas op 24 juli 2025, 11:44:32Er schijnt naar jij en ik nog een ander G/S koppel te zijn. Vermoedelijk Carnage en TheLight.

Maar laat dat maar nergens doorschemeren. Een van de wolven vermoed dat er een G/S koppel inzit
Is TL ook een wolf dan?

Dat ik op de lunch stond was echt wel even schrikken. Ik geef mijn telefoonnummer in pm, aangezien deze chat later openbaar terug te lezen is.

Als het moet, kan ik mijn stalker actie 'gebruiken' op een wolf en zeggen hey ik zag een actie, maar dan in theorie mijn actie op iemand anders gebruiken. Zo hebben we dubbele info. Dit is zeker te doen, aangezien jij natuurlijk weet wie de wolven zijn..