Doodop van het dansen

Gestart door Falsifica, 20 juni 2025, 10:59:41

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Tot nu toe is goed netwerk aan het opstarten:

You-know, Roodhapje en Castiel.
Ik verwacht Ingrid en Waterwork zich hier ook nog inmengen.
Tevens is Katz proberen contact te leggen met ze, maar Roodhapje vertrouwt het nog niet helemaal (en terecht).

Van de 4 wolven koppels:
Murphy en Ramp, Simile en Waterwork, hebben beiden de juiste assumptie dat iedereen gekoppeld is van de wolven.
Kip en Carnage vertrouwen elkaar nog niet genoeg.
En Katz en Kddirval moeten nog steeds opstarten 🤦🏻 want Kddirval had niet door dat ze uberhaupt gekoppeld was. Yasu, ik neem aan dat ze gewoon op hub koppelboard kan he? XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

yasu

Gewoon de pm niet goed gelezen denk ik :')

Femsel

Citaat van: Falsifica op 23 juni 2025, 11:23:42Kip en Carnage vertrouwen elkaar nog niet genoeg.

Oh het moment dat Fals dit las, die blik was echt fantastisch. Dank hiervoor.<3 

Maar waarom zou je je geliefde niet vertrouwen???

Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Falsifica

Citaat van: CarnageEr zijn 3 neutralen.

Ik - Rover
Mijn vrouw - keek betrapt toen ik vroeg of ze rover was.
Murphy - claimed altijd neutraal, no surprise there.

In geval van enkel rover is ZD een optie.

Maar dan alsnog dat net ik en mijn vrouw neutraal zijn doet me vermoeden dat dit opzet is langs die Kasper z'n kant 😂 dus misschien wil hij net dat we dit denken.

Carnage, je zit met je vrouw aan tafel met dezelfde rol maar niet dezelfde alliantie al bij start van het spel. Is dit opzet? NATUURLIJK!  (6) en de twist: alle wolven gekoppeld, dus geen verenigd slecht kamp, betekend net als bij ZD dat enkel Grafrover een gepaste neutrale rol is..
- Captain Jack Sparrow

Katz

Deze rolverdeling is puur chaos :')

Falsifica

Ik denk dat TheLight echt een van zijn beste potjes speelt.  O0

Hij is spot on op dtopic en achter de schermen.
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op 24 juni 2025, 20:11:22
Citaat van: CarnageEr zijn 3 neutralen.

Ik - Rover
Mijn vrouw - keek betrapt toen ik vroeg of ze rover was.
Murphy - claimed altijd neutraal, no surprise there.

In geval van enkel rover is ZD een optie.

Maar dan alsnog dat net ik en mijn vrouw neutraal zijn doet me vermoeden dat dit opzet is langs die Kasper z'n kant 😂 dus misschien wil hij net dat we dit denken.

Carnage, je zit met je vrouw aan tafel met dezelfde rol maar niet dezelfde alliantie al bij start van het spel. Is dit opzet? NATUURLIJK!  (6) en de twist: alle wolven gekoppeld, dus geen verenigd slecht kamp, betekend net als bij ZD dat enkel Grafrover een gepaste neutrale rol is..

Met een paar kleine tweaks is deze rolverdeling echt moordend. Als je dit doet met een groep van 25-30 wordt je helemaal gek 😂

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.