Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dodencafe] - Uitgepraat

Gestart door yasu, 11 april 2025, 23:00:28

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Welkom doden, wat ging er mis?

yasu

CarnageRazor

Hoi Niels!

Alvast een gelukkige verjaardag.

Wat is er misging? Ik ging er vanuit dat Tinie slecht was samen met AGR. Tinie ging ik niet voorruit geduwd krijgen op lynch. Ik dacht dat AGR sjamaan ging zijn, gezien haar Drops op dt. Maar daar zat ik dus fout  ;D

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

yasu

dankjewel ;D

haha die verwarring snap ik nog. het is jammer dat ze castiel dag 1 gelijk vonden XD aan de ene kant fijn voor ze, maar daardoor nu geen extra doden

yasu

RoodHapje

Dank. Heftige nacht voor goed mede namens inactiviteit Ingrid.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

yasu

Ja, en ik denk stiekem dat slecht die wel nodig had.. ik had er nog een welp in moeten gooien als bb, maar ik had iets teveel haast om er al te goed over na te denken toen ik het spel deed opzetten. Het valt opzich nog goed doordat Castiel van jou wist en jullie van Castiel., maarja Castiel weet niet van Murphy helaas.

RoodHapje

Dat foutje wat betreft mij wel laten zien wat Mandy was, was ook nog eens vrij bepalend deze nacht. Kans was natuurlijk redelijk aanwezig dat we haar alsnog op wb hadden gewelpt, maar niet 100% zeker. Dus dat is wel zuur voor goed.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aintgotrhythm

Ik denk wel dat ze Castiel er nu uit gaan lynchen. Ik hoop het want ik voelde aan alles dat het niet klopte haha

Aintgotrhythm

Mn halve bericht is weg, maar er stond ook dat je foutje je vergeven is hoor Yasu, ik had mezelf toch al voor een groot deel weggeven:)

yasu

Gelukkig. Ik weet ook niet heel goed waarom ik in mijn hoofd had dat het enkel tegen lunch beschermde. Het was toen shaddow nu ineens noemde "joh.. misschien stop ik nog een sjamaan" dat het kwartje viel...

Thelight288

Ah ja jammer van t foutje kan gebeuren. En jammer van inactiviteit van Ingrid vond dat ze goed speelde! Vooral slechtje probeerde je verdacht te maken, laat je niet kennen! Dat is deel van t spel. Snap dat t frustrerend is als je om wat dan ook verdacht wordt

Aintgotrhythm

Ik merk dat mijn gevoel wel steeds vaker goed zit. Ook dat Castiel zijn nepmelding van gewelpt zijn daadwerkelijk nep was. Dat zat me meteen niet lekker haha.

yasu

haha dat had je snel benoemd ja xD ik dacht even "ah kak.. daar gaat nog een slechtje dadelijk XD"

Murphy zit eraan te denken zvw te claimen met castiel., dan weet castiel. dat murphy het medeslechtje was van roodhapje. Nu denkt ze ook dat er nog een slechtje is en dat ze nu wel moeten.

Ingrid1234

Ik baal vooral voor Adriaan, die zit nu zonde zvw die hem kan bevestigen.

En om de vraag "wat ging er mis?" te beantwoorden; ADHD yay.